Bukefalos 28 Ă„r!

Kattbilder #8

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Gullig tjej đŸ˜»

IMG_20230226_154021-01.jpeg
 
Lite synd ÀndÄ att vi Äkte hem idag. I gÄr kvÀll sa det klick för Megara och hon gick frÄn att svÀra och örfila upp Big Ben till att inse att han kanske inte Àr sÄ dum. Det var hon som hoppade upp i stolen dÀr han lÄg och sov.

20230226_215654.jpg
 
Lilla gubben som alltid ligger hoprullad mot halsen eller annan kroppsdel pÄ mÀnniskor under natten och spinner fick inte ens vara i rummet under natten nÀr jag sov eftersom Megara var pÄ honom som en furie och han sprang. Men i natt sÄ lÄg hon och sov mellan benen och Big Ben lÄg nöjd och belÄten och höll om mig med tassarna och spann - Àr dock glad att Megara Àr korthÄrig sÄ det Àr mindre pÀls i nÀsan och munnen vid eventuella kÀrleksyttringar.

20230226_215708.jpg
 
NĂ„gon Ă€r vĂ€ldigt tydlig med att hon absolut inte vill ha whiskas Temptation 😆
Visa bifogad fil 113516
Vi hÄller pÄ att leta reda pÄ blötmat som duger. NÀr vi hÀller upp nÄtt test ser det ut ungefÀr sÄdÀr fast bÄda odjuren.. den ena Àr uppe pÄ bordet nÀr maten hÀlls upp och vÀnder pÄ klacken den andra gÄr inte fram ens...:p:p:p:p:p
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IslandshĂ€st Nu nĂ€r förra trĂ„den fĂ„tt 2000 inlĂ€gg tĂ€nker jag att det Ă€r dags att starta en del 2! :bump:đŸ„ł
17 18 19
Svar
378
· Visningar
22 939
Övr. Barn Vi fortsĂ€tter vĂ€l hĂ€r, dĂ„ andra trĂ„den nĂ„t över 2000 inlĂ€gg. SjĂ€lv ligger jag bredvid yngsta och vĂ€ntar pĂ„ att hon ska somna nĂ„n gĂ„ng.
90 91 92
Svar
1 825
· Visningar
95 801
Bukefalos Flera gÄnger nu har det hÀnt att nÀr jag gÄtt in i nÄn trÄd sÄ finns mitt senaste inlÀgg kvar som utkast, fastÀn jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
493
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk pĂ€ls. Hon Ă€r korthĂ„rig, men med sjuka mĂ€ngder ulligt underhĂ„r och hon fĂ€ller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Sulöm hĂ€st - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp