Bukefalos 28 år!

Kattbilder #9

Mycket trött
IMG_9358.jpeg
 
Den här firar nyår med puffig svans. Jag råkade skrämma honom av misstag. Helt kass bild, men det ser så roligt ut när svansen har samma bredd som kroppen (vanligen är den jättesmal eftersom han saknar underull)
IMG_9356.jpeg
 
Lillbus har kommit fram från under sängen. Får se om/när han sticker dit igen, eller om han klarar tolvslaget nu när jag lagt mig i sängen.

Sune han tar det som en vanlig dag. Tidigare år han han stått å kikat tillsammans med Lucifer. Nu ligger han och sover gott.

IMG_0636.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 578
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
594
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 727
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp