Bukefalos 28 år!

Kattbilder #9

Riktigt skitväder utomhus... Tur att man har en inglasad balkong så att man kan vara inne trots att man är ute! :idea:

IMG_20240103_125458.jpg
 
Så himla roligt att se henne! Hon brukar ligga på mig eller vara utom synhåll. Sista tiden ser jag henne mycket mer!

Här håller hon på att ta sats att hoppa upp på sin favorithylla, istället för att använda stegen i bakgrunden som denna hära matten satt upp enkom för att kisse inte ska behöva hoppa så högt. Ibland kommer bara framtassarna upp men med lite klor, god vilja och (frånvaro av) grace så går det också bra i slutändan. 😽
IMG_1363.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nån som har huskatt Ragchilla 😻(Ragdoll/Chinchilla perser) katt och kan berätta lite om deras lynne, arbete med pälsen osv? Och om den...
Svar
14
· Visningar
2 564
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
574
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 696
Senast: cherie
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp