Kattmördare!?

Sv: Kattmördare!?

Våran schäfer gillar inte katter men accepterar 4 av våra 5 stallkatter till den gränsen att hon inte blir "galen" när hon ser dom, jag litar inte ett dugg på henne när det gäller våra katter men hon blir mer aggresiv mot främmande katter.
En av mina föräldrars schiller stövare när jag var liten accepterade våran katt men ingen annan katt.
Så antar att det är rätt individuellt.
 
Sv: Kattmördare!?

:bow::bow:
Jag har aldrig riktigt fattat varför folk så absolut ska skaffa sig en viss ras trots att den egentligen inte passar dem. Lite "Åh, jag vill ha en lättlärd hund som inte kräver så mycket och ska kunna gå lös överallt hur lätt som helst. JA, jag köper en självständig jakthund!" :cool:

Det är värre än så, många går bara efter utseendet. Borderterrier är tuff-charmiga att titta på, klart vi ska ha en sån!!:mad:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 996
Senast: lady_vip
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 501
Senast: Zewz
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 962
Senast: LelleLilla
·
Hundavel & Ras Är det någon som har eller har haft en sådan? Jag är uppväxt med en och jag älskade den hunden. Så vänlig, gillade barn och andra...
Svar
8
· Visningar
1 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp