Kattsnack 10

Ingen diskborste men lugnare vet jag inte? Han har dock slutat försöka våldföra sig på henne även om det bits ibland, från bägge håll. Sa nyss till dem bägge två att sluta bitas. 😼
Ingen fara, syskongnabb. De ligger tillsammans i sängmattan och det var då det skulle tuggas lite från bägge när de tvättade varandra. Just nu sover de sött. 😸
 
Köpt ett fint pennställ 😻
IMG_20230331_132844.jpg
 
Badade Lina innan. Hon skrek som om jag skulle dränka henne..

Funderar på hårfön. Är det värt att köpa en särskild till djuren?

Om du inte ska bada och föna osv väldigt ofta skulle jag inte köpa en särskild till djuren så länge den du har går att ställa in både temperatur och blås på (alltså så du har flera lägen för hur mycket värme, och flera lägen för hur starkt blås)
 
Badade Lina innan. Hon skrek som om jag skulle dränka henne..

Funderar på hårfön. Är det värt att köpa en särskild till djuren?
MM badade min dam igår, var ju inte populärt, men de gick. sen tänkte jag föna henne torr, har en fön som inte låter så mycket. Men jädrar vad rädd hon blev. så jag skippar fönen helt, så får hon självtorka.
 
Toni ligger på min fot. Mysigt men samtidigt lite obekvämt för jag kan inte räta ut benet. Att flytta på katten finns inte på kartan.
 
Toni ligger på min fot. Mysigt men samtidigt lite obekvämt för jag kan inte räta ut benet. Att flytta på katten finns inte på kartan.
Råkar jag röra mig en millimeter fel när Älva ligger på mig så försvinner hon som ett skott... Juno å andra sidan, henne kan man röra sig hur mycket som helst under, för hon lägger sig bara till rätta igen. 😂
 
Älva kom och sov i mitt knä, under filten. Jag satt dock bara i soffan i väntan på att jag skulle ner till tvättstugan igen, så när klockan ringde fick jag lyfta på filten och visa Älva att det var dags att stiga upp. Det gjorde hon, men hon var inte nöjd. Hon hade tydligen lyckats somna riktigt djupt, för hon hade en slående likhet med en trött Kalle Anka på husvagnssemester...
 
Toni är en jobbig liten katt. Hon tvångsgosar med mig och bryr sig inte att människan är trött. Hon både snuttar och kloar.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp