Okej, förstĂ„r! Ja, det blir ju verkligen en chock med dessa priser, och jag förstĂ„r verkligen att det kĂ€nns extra dyrt nĂ€r man inte fĂ„r veta vad som faktiskt felade. De rusande priserna i djurvĂ„rden Ă€r verkligen skrĂ€mmande. Ăven om jag Ă€r sĂ„ tacksam att det finns kliniker som Ă€r tillgĂ€ngliga/öppna dygnet runt sĂ„ Ă€r det hemskt att en stor del av att det nu Ă€r sĂ„ dyrt Ă€r för att dĂ€r Ă€r nĂ„gra högt uppsatta som insett att de kan tjĂ€na stora pengar pĂ„ vĂ„rd av sjuka djur.
NĂ€r jag tecknade Ălvas försĂ€kring sĂ„ gick det fortfarande att fĂ„ bara fast sjĂ€lvrisk (dvs ingen rörlig del) vilket ju Ă€r mycket tryggt som djurĂ€gare, men nu finns inte den möjligheten lĂ€ngre.![]()
Ja men precis, hade vi hittat nÄgot allvarligt ellerbara nÄgot fel överhuvudtaget. SÄ hade det nog inte kÀnts som det gör. För nu har jag betalat runt 7000 för i princip att min katt haft ett virus eller varit magsjuk. För alla blodprov, ultraljud och röntgen sÄg bra ut.
Men Àr som sagt sÄ tacksam för kliniken och för alla kliniker som har öppet för oss och som gör allt för att hjÀlpa oss och vÄra djur
Men ja, börjar fundera pÄ hur man ska ha rÄd att ha djur i framtiden.
. Inget skit alls pÄ dem överhuvudtaget. Utan blev bara överraskad pÄ priset.