Kattsnack #6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bytte precis försäkringsbolag på Lina, jag ville ha högre belopp och FORL. Nu är jag dubbelförsäkrad :banghead:
Har mailat och frågat hur jag avslutar min gamla försäkring, det gick inte göra något sånt på hemsidan..

du bör ringa och ha dialog i telefon vad ni kommit överrens om. Både ang nya försäkringen och den gamla så att den gamla anslutas korrekt och du får bekräftelse på den skriftligt .
 
Jag vet, men de har inte öppet nu. Ska ta det på måndag men fick lite smått panik över att ha gjort bort mig så med försäkringen. Trodde den gick ut nu i februari men det var ju hästens..

Det är ju ingen panik med det - det är inga stora belopp vid uppsägning av försäkring men brukar kvarstå en liten summa tills försäkringsperioden löpt ut. Men som sagt se till att ringa dem så du vet /förstår vad som gäller och att du får skriftlig bekräftelse på uppsägningen 😄
 
Senast ändrad:
Det är ju ingen panik med det - det är inga stora belopp vid uppsägning av försäkring men brukar varstå en liten summa tills försäkrings periodenl löpt ut. Men som sagt se till att ringa dem så du vet /förstår vad som gäller och att du får skriftlig bekräftelse på uppsägningen 😄

Jajemän :up: Det blev nog bara lite overload i hjärnan, varit en jobbig vecka.
Visade sig att jag visst betalade försäkringen i oktober förra året. Jag har koll jag :angel:
 
Vi har sorg, vår Pip blev överkörd igår :cry:

Det känns ofattbart och så oerhört tomt här hemma. Han fattas oss!

IMG_20191223_091124.jpg


(Snälla, önskar inte någon diskussion om utekatt vs innekatt, det är svårt nog för oss som det är)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
957
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 098
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Bison
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 718
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp