Kattsnack #6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker precis samma sak - det måste vara underbart att se @Alexandra_W hur grundtrygg han blivit med vart han hör hemma!
Hoppas även damerna är schyssta mot honom även om det luktar veterinär osv 🐱

Ja jag blir rörd så jag blir gråtfärdig.

Liten la sig till och med bredvid när jag var och hämtade medicin. Mini backade fem steg (läskiga kläder på katten som rör sig konstigt!), boppade honom I huvudet och tassen och gick.

Dvs de är ganska som vanligt. Kommer ha dem separerade om jag inte kan ha koll, dvs på nätterna och när jag jobbar. Han får ju inte äta torrfoder och dessutom ska jag ha koll på att och hur han bajsar. Det är ju omöjligt med tre katter ihop. Tyvärr för han skulle nog ha det allra bäst om allt var som vanligt.
 
A1FB5231-43D2-4D16-838B-BCA7C08FBCB6.jpeg

Sen till diskussionen om kloklippning, men så här gör vi :D det funkade aldrig på Sauron dock, han rann över sas :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
932
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
913
Senast: Bison
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 651
Senast: Eva S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp