Kinapuffs/kinasnacksbrist i landet?!

Nu har depressionen, desperationen och domedagskänslan hetsat mig till att beställa 10 påsar över nätet :D ! Jag kan INTE råka stå helt kinapuffsnaken under obestämd tid :nailbiting:!!

Tack gode gud för internetgodisbutiker :D!
Du får maila tillverkarna och fråga ju!
 
Jag har nog ett synnerligen neutralt förhållande till kinapuffar. De är väl rätt goda, men inget som jag precis tänker på/saknar/letar efter. Hade t.ex. ingen aning om att det fanns andra varianter än originalet....
 
Jag har nog ett synnerligen neutralt förhållande till kinapuffar. De är väl rätt goda, men inget som jag precis tänker på/saknar/letar efter. Hade t.ex. ingen aning om att det fanns andra varianter än originalet....
Vilket är orginalet?

Jag tycker bäst om de röda! Eller de i den röda påsen, de största alltså. De i gula påsen, de små är.... äckliga måste jag nog erkänna, märkligt nog.


Har precis ätit upp de sista ur en påse jag köpte förra veckan. En puff och en filidutt samtidigt i munnen! :d tänkte köpa två påsar denna veckan men fanns inte när jag skulle ha! :mad: Bara äckliga i gul påse! :arghh:
 
Vilket är orginalet?

Jag tycker bäst om de röda! Eller de i den röda påsen, de största alltså. De i gula påsen, de små är.... äckliga måste jag nog erkänna, märkligt nog.


Har precis ätit upp de sista ur en påse jag köpte förra veckan. En puff och en filidutt samtidigt i munnen! :d tänkte köpa två påsar denna veckan men fanns inte när jag skulle ha! :mad: Bara äckliga i gul påse! :arghh:
De röda. Några andra har jag inte sett.... :)
 
”Lättsockrade upphettade vetepuffar rikligt täckta med riktig mjölkchoklad”

Roligt att man kan hävda det som en fördel att det är riktig mjölkchoklad.
 
Blir också sugen :rofl:
Tänker på när jag var liten och pappa skulle köpa godis till mig och min kompis, han köpte alltid kinapuffar! :D
 
De gula fanns i alla fall på mitt Lifvs igår.
Och då de ju inte har så brett sortiment tror jag gul är det enda som brukar finnas.. Kan kolla Ica Maxi om en stund om jag kommer ihåg..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp