När har Kina någonsin gått ut med information?Här hade ICA bara röda kinapuffar. De andra var helt slut. Konstigt att leverantören inte gått ut med info för det känns himla utbrett detta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När har Kina någonsin gått ut med information?Här hade ICA bara röda kinapuffar. De andra var helt slut. Konstigt att leverantören inte gått ut med info för det känns himla utbrett detta![]()
Sant, men de går ju gärna ut med info som är fördelaktig/ger en positiv bild av dom så då tycker man kanske att de borde dementera alla uppgifter om brist! Kina har väl inte brist på några råvaror någonsin?När har Kina någonsin gått ut med information?![]()
Jag tycker nästan baren är godare, oftare mer jämt salt i den. De andra är olika bitar olika salta. Gillar de som smakar mer salt bäst.Jag älskar smash! Men bara påsen. Den andra är för mycket choklad.
Ssshhh, det finns ju inga uppgifter, det har ju noterats i den här tråden - det är en kinesisk konspirationSant, men de går ju gärna ut med info som är fördelaktig/ger en positiv bild av dom så då tycker man kanske att de borde dementera alla uppgifter om brist! Kina har väl inte brist på några råvaror någonsin?![]()
Ssshhh, det finns ju inga uppgifter, det har ju noterats i den här tråden - det är en kinesisk konspiration![]()
Kinapuffarna skulle aldrig överleva i usa som märkeVar är QAnon when you need them liksom.![]()
Antonia är mao en del av konspirationen...Så coop har helt tomt men willys har extrapris?![]()
Vad är ni för Kinapuffs-fantaster egentligen?Vad säger Kinapuffs-fantasterna om de här smash då?
Frågar ni mig är de godare
Visa bifogad fil 65259
Vad är ni för Kinapuffs-fantaster egentligen?
Ingen har förfasat sig över smash och kallat det hädelse att hellre äta sådana ännu?
Den gulanpuffppsen är inte min grej. Så jag är verkligen ingen riktig kinapuffsätare överhuvudtaget.Jag köpte en sådan en gång , men den fick slängas efter ett par månader, knappt begagnad. Absolut ingen i min annars godis- och kinapuffsälskande familj tyckte att det ens dög när inget annat fanns.
(Men har heller aldrig vikit av från den rena läran med den gula puffpåsen)
Jag måste ignorera den här tråden.![]()
Bannlyst från tråden? Nej, nej, bannlyst från hela Buke!Den gulanpuffppsen är inte min grej. Så jag är verkligen ingen riktig kinapuffsätare överhuvudtaget.
Fast det borde jag kanske inte sagt, blir kanske bannlyst från denna tråd nu.
Då ska jag också hålla tystBannlyst från tråden? Nej, nej, bannlyst från hela Buke!
![]()
Du efterlyser reaktioner - men ALLA och deras anhöriga, bekanta, katter och hundar satte dig på "ignore" efter första inlägget i den här tråden.Den gulanpuffppsen är inte min grej. Så jag är verkligen ingen riktig kinapuffsätare överhuvudtaget.
Fast det borde jag kanske inte sagt, blir kanske bannlyst från denna tråd nu.