Kinderäggsfigurer

Sv: Kinderäggsfigurer

Jag har spöket i tvättmaskinen :love:

kinder-eggs-elephants_79409039.jpg

Har oxå elefanten sm dricker drinken
 
Senast ändrad:
Sv: Kinderäggsfigurer

Haha jag med,:d tänker virka nått djur runt gulan när det go är borta;)
Undrar var det är i dem nuförtiden, har inte köpt ett på åratal.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Åh men vad smart! Så att "gulan" är kroppen då? Nästan så du får visa upp resultatet här. ;) Har för övrigt ingen aning vad som är i just nu, spännande! :D
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Jag kommer ihåg när det var byggsatser i Kinderäggen, tyckte det var mkt roligare.

Fast "kommer ihåg när".. Dom här figurerna är ju dom som är äldst och således först.
Det är ju först nu på senare tid som det kommit byggsatser och finns fortfarande.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

kl

Är det SvampBob i Kinderäggen nu ska jag fan köpa ett helt parti imorgon.

// Stormkast, 9 år gammal.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Tror de iaf, går en reklam på fb om kinderägg och svampbob iaf :)

edit:
 
Senast ändrad:
Sv: Kinderäggsfigurer

kl

Jepp, det är Svampbob nu! Köpte en 3-pack nyligen och fick Plankton, och så fick jag en sjukt söt pingvin också :D
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Ååååh, minns alla i första posten utom spökena, någon sådan hade jag aldrig (ni som minns dem, hur gamla är ni?) och sköldpaddorna minns jag också! :bump:

Jag lekte verkligen med figurerna och tyckte det var tråkigt med de bräckliga byggsatserna. :meh:
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Fast "kommer ihåg när".. Dom här figurerna är ju dom som är äldst och således först.
Det är ju först nu på senare tid som det kommit byggsatser och finns fortfarande.

Nej, det var byggsatser samtidigt med dem här också. Tre egg i paketet, ett hade figuren, de två andra byggsatser. Delade man paket med något var det att hoppas på att man fick figuren :D

Kommer i håg alla, utom spöken.
 
Sv: Kinderäggsfigurer

Ja fast då är de ju så iaf. "kommer ihåg när" det är ju fortfarande?

Eyz: Jag är en 88:a :)
 

Liknande trådar

Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 782
Senast: Tarnin
·
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 068
Senast: Pinus
·
Fordon Har någon prövat att köpa bil genom Carla? Om jag förstår det hela rätt är det som att köpa bil på postorder? Man har inte möjlighet att...
Svar
9
· Visningar
505
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp