BernT

Trådstartare
Finns det någon modell av Kingslands jackor som är typ mellanfodrad?
Jag har provat deras dunjacka, vilken bara kändes klumpig och deras tunnare med lite foder, men den var för tunn :p

Sv: Kingsland

Den jag har är ganska "lagom" tycker jag, kan användas vår, höst o vinter oxå om det inte är svinkallt! Vet inte vad modellen heter, men jackan är av kort modell, finns i många färger. Kostar ca 1200.

Hittade en bild:
2082146.jpg

Sv: Kingsland

Kingsland Bomber! Elsker jakken min! Grei å ha på om sommeren og varm på vinteren.
Har også Kingsland Bomber Summer. Den er ikke varm på vinteren, og kan bli klam om man bare har singlet/t-skjorte under på sommeren.
Dunjakken synes jeg er alt for klumpete om man skal gjøre annet enn å ri på tur.
Klarer ikke ri på trening el.l med Kingsland's dunjakke.

Mvh Sprang/dressurrytter

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
Hundhälsa Har ett stycke kräsen hund som är tämligen ointresserad av mat. Vi har provat alla möjliga olika varianter för att få han att äta men... 2
Svar
24
· Visningar
1 796
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka