Kingston allround

N

nicken

Det är sadel jag måste klaga på. För det första så är den alldeles för tung. För det andra är den framtung så den tippar framåt och lägger sig på manken.
Finns det någon lädersadel 17 tum som är lättare och mer avvägd?
Öppen för alla förslag. Letar nämligen efter en annan till min häst.
 
Ta ut en sadelutprovare så ska du se att du får en bra sadel som passar dig och hästen
smile.png


Kingston är ingen kvalitet att vänta sig något av.
 
Senast ändrad av en moderator:
Man får vad man betalar för.
Lägg till några lakan och köp en begagnad kvalitetssadel istället.
 
Jag fick sadeln med hästen kan jag tillägga. Jag jagar för fullt, men vet inte riktigt vad som är bäst.
 
Ta hjälp av någon som kan prova ut en bra sadel åt er, man kan inte välja sadel enbart på märket, den sadeln kanske inte alls passar din hästs rygg
wink.png

Sådant är individuellt och en dåligt anpassad sadel gör mycket skada.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 906
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp