'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

Sv: 'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

Näe det behöver inte vara likadant, däremot har jag alltid blå grimmor (har alltid haft) till mina hästar, sen är det mesta brunt, eftersom jag av någon konstig anledning bara köper fuxar och de passar bäst i brunt. Dessutom är de olika stora så de kan inte dela på saker.
 
Sv: 'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

Nej jag klär inte mina två likadant. Tänkte göra det i början, men det blev svårt för de är så olika (mao klär olika bra i olika saker/färger) och har så olika passform att det inte funkade.
 
Sv: 'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

Mina hästar har alla olika grimmor, grimskaft m.m
 
Sv: 'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

mina har varsina färger, men likadan "gaderob" och jag matchar min klädsel till hästens utrustning, annars mår ja nästan dåligt haha, man e ju bra löjlig iaf!
 
Sv: 'Klär' ni era hästar likadant, ni som har flera hästar?

Jag har olika färger till mina, de passar inte i samma färger.
men en del saker delar de på.
 

Liknande trådar

  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
646 595
Senast: caballus
·
Hästvård Moderator får flytta om tråden ligger fel, visste inte riktigt vilket forum som det 'hör till' Åringen har under hela den tid jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 238
Ridning Alltså, finns det hästar som helt enkelt inte passar mentalt eller fysiskt till att träna AR och som skulle må bättre av t ex...
2
Svar
31
· Visningar
2 374
Senast: Totola
·
Utrustning Jag har en Air-o-wear, klass III. Jag har egentligen inga synpunkter på den men den är så förbaskat VARM. Vintertid är det ju ett plus...
Svar
8
· Visningar
2 001
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp