Klätterträd

Näääää....sånna får du inte visa....jag blir helt "köptokig" juh :crazy: :crazy: ;) Plånboken kved av smärta när jag tittade på alla underbara ställningar... :D

Mvh C + Gänget
 
wow! vilka häftiga. och så mycket det fanns.. där ligger mitt bygge i lä, blir till att spara..hrmhrm
 
Ja, dom är ju inte billiga klätterträd. Även om inte dessa var direkt vråldyra jämfört med sina mindre roliga släktingar så har iaf inte jag 2-3000:- som ligger och skräpar i fickan.
 
Ekonomin är räddad:
"At this time, we are only shipping outside the 48 contiguous United States to Alaska, Hawaii, Puerto Rico, and Canada."
 
nä, det är inte ofta det skräpar två-tre tusen i min ficka heller.. men jämförelsevis var de ju inte såå groteskt dyra.

att det inte fraktades hit var tyvärr(?) inget problem för mig, då jag har kontakter over there som brukar hjälpa mig...
 
Det här skulle jag vilja ha... men med en annan färg på tyget. :love:
p10lg.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt på cirka 8-9 år. Hon har de senaste 7 åren gått som hon velat på en gård, men har senaste åren tillbringat mest tid...
Svar
15
· Visningar
1 721
Senast: Bexzor
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
847
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 728
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Det här med klädsel
  • Var vill vi bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp