Klagoinlägg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland är det väl ok att klaga lite? Jag måste verkligen få skriva av mig mina i-landsproblem.

Först och främst, solen vart är du?? Hörde på radion redan förra veckan att dem sa "jippie nu rivstartar sommaren, Norrland har dock en liten trögstart". En liten trögstart? Efter två veckors regn trodde jag att det idag äntligen skulle bli solstolsväder men nej, då är det ungefär 15 grader och 70% av himlen är täckt av moln. :crazy: Jämtland leverar inte!
Jag som ska till Kreta om mindre än en månad, det blir till att köpa en brun utan sol och kladda med så jag slipper vara vitast i Grekland.
4098


För det andra, ska aldrig mina lanugohår ramla av? Om någon inte vet vad det är så kan jag berätta att om man saknar underhudsfett så skapar kroppen hår, överallt, för att det ska bli som en slags päls så energin inte ska gå åt till att frysa. Spädbarn har sånt hår men även anorektiker eller andra personer utan underhudsfett. Jag hade extrem ämnesomsättning och tog inte upp nog med energi fram tills att jag var ungefär 12 år. Fortfarande måste jag äta som sjutton för att inte tappa i vikt. Så hela min kropp är täckt av små fjunhår. Jag har till och med hår på fingrarna. :yuck:
4100


För det tredje, varför blommar aldrig mina krokusar? Varför är du så seg med våren och sommaren Jämtland så mina vårblommor börjar blomma först på sommaren? Snart juni och först nu har mina påskliljor börjat blomma. Jaja några blommade påskliljor är ju bättre än att inget alls blommat än.

För det fjärde och sista för den här gången, varför är min nagelkvaliteet så kass så naglarna går av? Dem går liksom inte bara av lite längst ut. Nej mina envisas med att gå av i mitten så det går skitont. Stalljobb och fina naglar funkar tydligen inte ihop. :(
4099
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Förlåt att dethär nog inte blir så bra skrivet. Men som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kallar för T. Och han är min...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 759
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 623
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 570
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp