Klubbtävling....

D

Dame

Jag har inga tävlingskläder, men ska vara me på en klubbtävling på lördag...va ska ja ha på mig, kan man ha sina vanliga ridkläder??? :confused: :crazy:
 
Bara det är snyggt och prydligt så brukar det duga för klubbtävlingar. Hoppning eller dressyr? Personligen så tycker jag att man bör ha vita ridbyxor speciellt i dressyren...

malu
 
Håller med, har du vita ridbyxor(ljusa av annan färg går ju osså) så räcker det långt. Sedan kan du ha något mörkt upptill bara så ser det snyggt och prydligt ut. :)
 
jag har tävlat en gång.
lektionsryttardressyr på lektionshästar/ponnyer.

ljusa ridbyxor och klubbtröjja/kavaj behövde vi ha.

så jag köpte ett par vita ridbyxor billigt, bra att ha infrö framtiden ändå om jag vill tävla något mer.
och så lånade jag en kompis klubbtröjja. :)

men ljusa ridbyxor och mörk tröjja, gärna med vit polo under, ser väldigt prydligt ut! :)
 
som de är nu får man juh ha klubbjacka å ridbyxor i ljusare färg en tröjan eller va de är på lokal tävling så på en klubbtävling duger dina vanliga ridkläder mycket bra. så länge dom är hela å rena å inte ser slafsigt ut. om de nu var hoppning.. om de är dressyr är de snyggt med ett par ljusa ridbyxor iaf.. hoppas de löser sej..
 

Liknande trådar

Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 593
Senast: Linta
·
Hästvård Hästen var lite snorig i fredags, såg sista snoret i lördags kväll. Vitt och inte speciellt tjockt. Ingen feber, inga svullnader, ingen...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: iNHALE
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 474
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp