Knäckt stolpe mitt i vintern...

Sv: Knäckt stolpe mitt i vintern...

:banana: :banana: :banana: :banana: Just vad jag lyckades med i morse!!!! Med hjälp av min bästa vän vattenkokaren så lyckades jag få loss biten som satt kvar i hålet (Hällde i en massa varmvatten alltså tills jag fick upp biten), och sen fick jag ner en ny stolpe i det gamla hålet!! :banana: :banana: :bump: :bump: Jag känner mig så duktig!!! Svetten rann av mig när jag var klar, men vad nöjd jag var!!!

Värm upp runt där stolpändan sitter nu och försök få upp den biten som sitter kvar i marken , då kommer du nog kunna få ner en ny stolpe direkt i det gamla hålet, tjälen ligger fortfarande ytligt och även om det känns jättehårt i marken är det mjukt bara en liten bit ner.
Jag blev sjläv förvånad idag då jag kunde slå ner flera stolp som stod lite dumt, trots att vi har ordentligt med snö och kallt sen ett bra tag tillbaka!

Liknande trådar

Gnägg Hej! Håller på att bli tokig. För tredje gången på fem dagar har vår hage gått sönder och ena hästen gått ut. Han som gått ut är... 2
Svar
22
· Visningar
3 260
Senast: Magnum
·
Ekonomi & Juridik Flytta gärna tråden om den ligger tokigt...;) Kommer hem och ser elstolpar, alltså de stora, tiometers stolparna som elledningarna går... 2
Svar
34
· Visningar
4 465
Senast: tara
·
Hästhantering Hej igen (känns som om jag gör trådar stup i kvarten nu, förlåt:o) Men ja, nu på kvällen fick jag beskedet att hästarna sprängt hagen...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: fonzia
·
Hästvård Veterinären ringde nu med lite svar på blodproverna som togs i lördags. Ska försöka beskriva vad som hände; Lördag morgon Hade... 2
Svar
35
· Visningar
9 509
Senast: Doccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka