knäpp katt

sweep

Trådstartare
jag har en röd sopsäck på golvet som det är lite hästsaker i.. katten älskar den och tycker den påsen är underbar..
han brukar hoppa på den och bita i den..
förr så låg han i den (öppen påse) men jag ville inte att han bet i mina saker så jag stängde igen påsen ordentligt..
(och det va inte så kul för katten kämpade länge med att få upp ett hål men misslyckades..)

idag så fick han upp påsen och gick genast och la sig i den..
http://w1.573.telia.com/~u57304960/bilder/katten_pase.jpg
han fick ligga där ett tag och sen tog jag ut honom och stängde igen påsen..

gissa vilken katt som va där och fick upp den igen.. och ligger nöjt i den..

varför vill han ligga i påsen..
(jag har koll på honom så han inte stänger in sig själv)
 
nu ligger han på golvet fast med påsen som "säng"..

oj nu hoppade han in i påsen igen.. han ligger och tittar på mig
 
han tycker säkert att det är hembonat och varmt.
katter ska alltid ligga på märkliga ställen.

min kattmamma kom upp och kröp in mellan täcket och påslakanet igår. där skulle hon ligga mellan mina ben.
lilla katten gillar att ligga på elementet, tvn, stereon eller datorskärmen. allt som är varmt är skönt, men om det är hårt, halkigt och obekvämt spelar ingen roll.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 014
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 042
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 679
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 797
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp