Knights träns

misan

Trådstartare
Jag köpte ett träns, men när jag sedan provade det på hästen visade det sig att nosgrimman inte passar. Alltså, det verkar inte stämma med tränset! :crazy: Fast tränset inte ens sitter på yttersta hålet går nosgrimman inte sätta tillräckligt långt ner, hur konstigt som helst!
Fattar nån hur jag menar? :) Tränset är strl Full, men nosgrimman måste va cob.
Problemet är att jag bor 85 mil från där jag köpte det, och de 14 dagarna bytesrätt är ute... dessutom har jag inte kvar kvittot :cry: Men, borde man inte kunna fråga tillverkaren hur det ska va egentligen? Vart hittar man knights, eller har de bara återförsäljare? Jag vill inte ha pengarna tillbaka eller nåt ju, bara byta nosgrimman!
 
Sv: Knights träns

Jag har ett Knights träns och det är helt ok i storleken.
Du har inte fått fel nosgrimma till den storleken då? Hör av dej till tillverkare och återförsäljare och hör efter vad du ska göra.
Lycka till
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 021
Senast: cirkus
·
Utrustning Hej! Har hittat ett träns jag vill köpa till min nya häst (är exakt ett sådant jag har letat och letat efter!). Jag är dock lite osäker...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: *tove*
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 576
Senast: Hedwig02
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett litet dilemma och vet inte riktigt vart jag ska vända mig så provar helt enkelt att skriva av mig här så får vi se om...
Svar
13
· Visningar
2 872
Senast: Gelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp