Bukefalos 28 år!

Köpare valde bort besiktning – hästen visade sig ha artros

Hej! Jag köpte en unghäst för ungefär fem månader sedan. Säljaren var jättetrevlig och jag frågade noggrant om skadehistorik och så vidare, och hon sa att det inte fanns någon. Hon sa även att hon bara för ett litet tag sedan hade haft ut veterinär och besiktat – och även haft ute kiropraktor eftersom han lyfte bakbenen så hastigt när hon skulle kratsa hovarna. Där sa hon att han gick igenom allt utan problem. Och i godan tro skippade vi då veterinärbesiktningen (dumt nog) eftersom hon lät så övertygande.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 876
Senast: fijja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 619
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 010
Träning hej! Jag har nyss blivit medryttare på ett sto, modell lite större. Jag har bara "träffat" henne två gånger sedan ägaren köpte den...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: bubbel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp