Kompislistan knasig??!!

Prosit

Trådstartare
Jag tar fram min kompislista via snabblänkar, då kommer det lilla fönstret fram.
Där är det en av mina "vänner" som alltid är online enligt denna lista, men i själva verket så har hon inte varit inloggad på flera dagar. Varför syns hon som online på listan då??

När jag trycker på "ladda om" så försvinner hon till "inte online".

Är det en barnsjukdom?? Går det att utreda/fixa?

Ibland är namnen i listan röda, vad beror det på???
 
Sv: Kompislistan knasig??!!

Puttar igen, om det är någon som vet varför det blir så här......
 
Sv: Kompislistan knasig??!!

Den är knasig på fler sätt, när jag har den framme och klickar i själva forumet så försvinner kompislistan och lägger sej längst ner. Stor mening att ha den då eller?
 
Sv: Kompislistan knasig??!!

Det är inte bara så att listan är cachead?
 
Sv: Kompislistan knasig??!!

Det var nog det, min sambo var inne på samma linje. Nu fungerar den i alla fall som den ska sedan en tid tillbaka.
 

Liknande trådar

Tjatter Snön gloppar från taket, dagarna blir längre och talgoxen sjunger sin vårsång utanför fönstret. Det vädras vår i luften och vad passar...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 289
Senast: _Elly_
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 273
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Tjatter Ulvlek – Unge Sherlock Holmes Det är i slutet av 1800-talet. John Watson har förflyttats till en pojkskola i London där han lär känna...
43 44 45
Svar
888
· Visningar
32 770
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
Tjatter Kampen om ringen Det är i slutet av september, en grupp småväxta ryttare närmar sig den lilla byn Bri. Ja egentligen skulle man kunna...
107 108 109
Svar
2 165
· Visningar
72 189
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp