Konstiga drömmar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag drömmer ofta drömmar där jag blir rädd eller ledsen. På den senaste tiden så har mina hundar nästan alltid varit med.
1.) ena hunden hade skadat tassen och behövde avlivas. Jag grät konstant i drömmen och sprang runt i en stor lokal med skyhöga hyllor där andra elever sydde och lyssna på musik. Jag satte på hårdrock. Jag åkte tåg med mina vänner och grät, men försökte gömma det genom att kolla ner i en tidning. Vaknade med tårar på kinderna.

2.) hundarna var små valpar, jag höll dem tätt intill mig. Vi var strandsatta på en båt med massa andra. När solen gått ner så kommer något ont hända. En kille kommer fram och vill klappa hundarna, det får han. Hundarna söker sig till honom och utan att jag vet ordet av det så hade han absorberat dem och hundarna var borta. Jag blev väldigt arg men denna ilska utböts mot panik då det blev väldigt mörkt, alla fick panik och solen hade gått ner. "Klockan är bara tio!" Skrek någon. Vi skulle hålla ut hela natten.
Killen dödar alla en efter en och i slutet jagar han mig och en annan, jag springer mot toan. Den andra personen böjer bak huvudet efter att killen pratat med henne och jet-strålar av blod forsade ut ur henne. Hon hade förvandlats till en demon.

Drömmer massa creepy saker, men inte alltid-det är väl bara dessa drömmar jag kommer ihåg lite av.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 064
Senast: Wille
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 367
Senast: Enya
·
Övr. Hund ... hade min hund gärna haft på sitt samvete. Ja, min söta lyhörda lydiga valp har de senaste dagarna plötsligt insett att han faktiskt...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Hoppelhase
·
F
Övr. Hund /Vet att vissa har läst den/ vill varna kännsliga!! Värt att läsa för alla hundägare, eller blivande hundägare!! Hur kunde du...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp