Konstiga saker på Wish

? Antagligen är det jag som har dålig fantasi som inte vet vad detta är 🤷‍♀️

Screenshot_20201114-163907.png
 
Jaha, nu har det kommit för framdelen också. Hjälp mig! Vad är detta?? :confused:

Visa bifogad fil 60284
https://www.amazon.co.uk/fushida-El...3ND0ZMVJMMV&psc=1&refRID=28QWMJQ5C3ND0ZMVJMMV

Varför i allsin dar har Wish inte produktbeskrivningar på sina saker? 😅

För den som inte orkar klicka på länken:
SELMAI Dog Front Leg Brace Support Canine Elbow Protector Shoulder Brace Extra Supportive Joint Wrap Arthritis Healing Helps Loss of Stability Prevents Injuries Sprain

Inte en särskilt detaljerad beskrivning, men ändå. Man får ju en uppfattning i alla fall. :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
989
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
320
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 560
Senast: Nepenthe
·
Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp