samma härJag får kontrollfrågan varje gång jag går in på Buke efter de senaste ändringarna, även om det så är under samma dag. Använder PC, är inloggad hela tiden och använder Chrome.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
samma härJag får kontrollfrågan varje gång jag går in på Buke efter de senaste ändringarna, även om det så är under samma dag. Använder PC, är inloggad hela tiden och använder Chrome.
Får fortfarande frågan, trots inloggad.Den nya versionen är nu installerad. Skriv gärna om ni märker några skillnader.
Samma härFår fortfarande frågan, trots inloggad.
Hade någon vecka med paus.
Den nya versionen är nu installerad. Skriv gärna om ni märker några skillnader.
Fortfarande problem för migJag har nu ändrat lite inställningar och uppdaterat till ytterligare en ny version. Kanske inställningsändringen har förbättrat för inloggade med problem?
I övrigt har jag lagt in lite mer cache för oinloggade förutom att den nya versionen även är tänkt att snabba upp servern ytterligare lite.
@Gunnar på min platta måste jag svara på frågan varje gång, trots att jag är inloggad.Det skall gå att svara både i text och med siffra. Dock kanske det inte fungerar om man börjar texten med stor bokstav eller enbart skriver med stora bokstäver.
Som inloggad bör man slippa. Som jag skrev i mitt första inlägg är jag intresserad av om det dyker upp mer än en gång.