Körtäcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 2 568
I

Ingrid och Lukas

Hej,

Har just varit på en 3 dgr tömkörningskurs med Lukas. Vi har haft ner till - 33 C ute men kunnat vara i ridhuset.

Dock har mitt körtäcke verkligen kommit till användning - det var då det slog mig jag vill ha ett annat lite snyggare.

Har det från Börjes och det fungerar fin fint, men vore kul med ett i ull som man kan brodera på. Någon som vet om det finns någon annanstans på nätet där de säljer körtäcken än på Börjes?

~Ingrid

Sv: Körtäcken

MercedesBenz skrev:
Kanske nåt exklusiv.nu har...

Önskar att det var så, har letat igenom deras sortiment men utan att hitta nåt. Funderar på om de kanske kan tänka sig sy upp ett om man ber snällt...

~Ingrid

Z-täcke syr upp kanonfina, modell, stl o färger efter önskemål. Vi har beställt många täcken därifrån, bla några som de inte hade med i sortimentet, men vi beskrev hur det skulle vara så sydde de :banana:

Jag har bett dem sy upp saker o det brukar inte va nåt problem :D

Derby house i England har och man kan beställa över nätet. En kompis till mig beställde. De var dyra men kvalitén var superb. Hade jag haft råd hade jag beställt deras ulltäckekn till min egen

Apo

apocalypsen skrev:
Derby house i England har och man kan beställa över nätet. En kompis till mig beställde. De var dyra men kvalitén var superb. Hade jag haft råd hade jag beställt deras ulltäckekn till min egen

Apo

Någon hemsida?

~Ingrid

Mias har i alla fall ett vattenavvisande körtäcke, det finns med på Tärnsjös hemsida www.tarnsjogarveri.se men Mia´s kan säkert ha i ylle också och borde i så fall kosta runt en femhundring kanske :)

Hör med Lillhästen i Stav www.lillhastenistav.se det dom inte har hemma ur Mia´s sortimentet, kan dom säkert ta hem åt dig!

Diabolical_Kitten skrev:
Z täcket har jättefina körtäcken!

http://www.derbyhouse.co.uk/
Finns många liknande sidor... Pma om du vill ha adresserna.

Tack, körtäcken vad heter de på Engelska? Eller vet du vad de ligger under för kategori på sidan du sände länken till?

~Ingrid

www.bidermans.se ring om u får beställa i vilken färg du vill (jag ahr lila) med olika fodringar och yttertyg. för u gilalr väl färg så är et ett fint tips :) här ska du få se en bild på mitt:

dock inte så matchande me selunerläögget men skitsamma ;):rofl:

Bild518.jpg

cämela skrev:
www.bidermans.se ring om u får beställa i vilken färg du vill (jag ahr lila) med olika fodringar och yttertyg. för u gilalr väl färg så är et ett fint tips :) här ska du få se en bild på mitt:

dock inte så matchande me selunerläögget men skitsamma ;):rofl:

Bild518.jpg

Hej,

:love: Vill ha, vill ha :love:

~Ingrid

Jag igen,

Vad fick du betala för ditt?

~Ingrid

Precis ett sånt beställde vi från Ztäcke för ngt år sen! Kanonfint! Använder det dock inte som körtäcke :smirk:

Gud vilket snyggt täcke, älskar lila :love:
Vad kostade de?
Funderar på å köpa nytt till ena ponnyn

Hej alla,

Har just fått svar från Exklusive att de har körtäcken i ull som man kan få broderat på. Är så sugen på ett sådant...

~Ingrid

mitt är i bavevernylon och ullfodrat. fick betala 500 kr för mitt.

lamboliten : gör det dom syr ju upp i vilken storlek du behöver osv :)

exercise sheet eller paddock rug trot jag att de kallades hade ingen bog utan man fäste dem med gjord, kunde få dem broderade och man kunde välja kanband oh färg själv. De var verkligen jttefina.
Kompisen köpte ett jättesnyggt mörkblått med grått kantband till sin skimmlade highland och anvnder det till en mellanbrun körsele det är så snyggt:love:
Synd att min häst inte går att köra, hon hade varit så snygg i sele...

Apo

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 079
Senast: Blyger
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 399
Körning Jag är väl allmänt omotiverad just nu, men det känns inge kul med körningen nu.. Jag renoverade upp min gamla roslagsrockard (10år...
Svar
3
· Visningar
1 319
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 454
Senast: -Catherine-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka