ingen är skriven på fastigheten, ägaren i fastighetsregistret saknar adress (avliden??) Det kan vara ett fritidshus.Lever säljarna? Är någon skriven på adressen hade jag lätt kontaktat de och berättat vilket as till mäklare de har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ingen är skriven på fastigheten, ägaren i fastighetsregistret saknar adress (avliden??) Det kan vara ett fritidshus.Lever säljarna? Är någon skriven på adressen hade jag lätt kontaktat de och berättat vilket as till mäklare de har
Borde väl mäklare ha koll på. Ligger det ute till salu så bör alla uppgifter finnas.ingen är skriven på fastigheten, ägaren i fastighetsregistret saknar adress (avliden??) Det kan vara ett fritidshus.
frågan är väl om mäklaren har lust att berätta för mig vem säljaren är, så att jag kan tala om för säljaren att mäklaren är ointresserad av att visa huset för alla spekulanter....Borde väl mäklare ha koll på. Ligger det ute till salu så bör alla uppgifter finnas.
Det var inte alls de banorna jag tänke i.frågan är väl om mäklaren har lust att berätta för mig vem säljaren är, så att jag kan tala om för säljaren att mäklaren är ointresserad av att visa huset för alla spekulanter....