Sv: Kräver pengar för hjälp?
Konstigt avtal, det är inte brukligt att uttrycka sig som "en liten del av stallhyran" utan man brukar precisera. Med den stallhyran så lär totalkostnaden för hästen vara i storleksordningen 3000 kr i månaden så 1000 kr för 2-3 dagar i veckan är skäligt om än inte billigt. Jag förstår om du inte riktigt gillar läget där och det hade troligen inte jag heller. gjort.
Jag bor i Malmö ja! Det mesta ingick, allt som allt blev det 1800, Har ganska bra koll på det då jag ridit den ett tag.
Jag säger inte att detta är mycket pengar för att vara medryttare som jag skrev så har jag inga problem att betala. Men avtalet sa LITEN del av stallhyran.
Jag tycker inte iheller att en medryttare ska inte ska betala något det är klart man ska betala, man får ju använda någon annans häst och blir samtidigt bättre själv, sen är ju alla ägare olika styrande.
Konstigt avtal, det är inte brukligt att uttrycka sig som "en liten del av stallhyran" utan man brukar precisera. Med den stallhyran så lär totalkostnaden för hästen vara i storleksordningen 3000 kr i månaden så 1000 kr för 2-3 dagar i veckan är skäligt om än inte billigt. Jag förstår om du inte riktigt gillar läget där och det hade troligen inte jag heller. gjort.