Bukefalos 28 år!

Kreta ska in i fölboxen

Sv: Kreta ska in i fölboxen

Men jag tycker man kan ha högra krav på avelshingstar än att de ska trava snabbt på träning som 1½-åringar.
 
Sv: Kreta ska in i fölboxen

kl

Nu höjdes priset..
Kan Kreta passa till Going?

Det blev ett erbjudande då Andover var "full"

AM
 
Sv: Kreta ska in i fölboxen

Vad jag har sett av Going Kronos så är väldigt bra. Har man råd,så varför inte?
 
Sv: Kreta ska in i fölboxen

kl

Vi fick ett föl i år efter Igor November. Det ska bli kul att få se vad det blir av henne. Än så länge så e hon otroligt cool, o vass i humöret. O hon e såpass liten. Hmm, hur kommer detta att sluta. Hehe
 
Sv: Kreta ska in i fölboxen

Kreta har precis klivit in i släpet nu. Med tillhörande namnbricka i grimman a´la fölmärr :D

Going Kronos och Menhammar är destinationen för henne.
Håll nu tummarna för tösen och att vi får hem henne dräktig.


Tack alla ni här som hjälpt oss att ventilera lite om hingstar :bow:

Kanske kan jag fortsätta med vår egen märr.
Blue Bahia har precis fölat i dagarna.
Vi står och velar OM vi ska betäcka eller inte..
Om inte så ska hon i alla fall få gå här som pensionär så länge hon är fräsch och eventuellt få ta hand om stofölen på lösdrift nästa vinter.

Hon skall inte tas på fölbrunst så vi har lite tid på oss att tänka.

Kikat lite på Order By Fax och Turbo Sund. Och några till i den prisklassen.
Vi vill att hingsten nedärver lite storlek så hur är det med den sistnämnda tro?

Hoppas ni inte tycker att Naffa är jobbig med alla sina frågor :D

AM
 
Sv: Kreta ska in i fölboxen

Turbo var inte stor men jag har sett han lämna stora hästar även på små ston. Även om Turbo Viking är en ponny. Så det är nog lite blandat, men även de små kan springa kan man säga ;).
(Till skillnad från From Above,jag tycker hans ponnies sällan springer).
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 510
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 314
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 406
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 528
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp