Hazel
Trådstartare
Min lilla plutt har fått diagnosen kronisk bronkit
och nu ska han än en gång gå på kortison. Vet meddelade att han kommer behöver kortison livet ut. Men att vi nu ska försöka med andningsmask för att slippa behandla hela kroppen. Han sa också att han inte trodde att Gizmo kommer få några problem med biverkningar (antar delvis pågrund av just masken) och att det inte fanns några anledningar till förkortad livslängd. Ändå känner jag mig väldigt orolig
Hunden är visserligen åtta år och ingen ungdom.. men jag hade nog hoppats på en 6 år till med honom iaf och man hör alltid om hur dåligt långtidsbehandling med kortison är. Dock verkar det inte finnas någon alternativ behandling till bronkit..
Hunden är en kinesisk nakenhund i väldigt bra form. Ingen övervikt, väldigt bra kondis och hyfsat med muskler. Det borde väl gör saken bättre åtminstone? För det mesta är det fullt ös som gäller tycker han..
Behövde nog skriva av mig lite.. känns väldigt jobbigt, har bara haft honom i knappt ett år och får redan fundera på hur det ska sluta
Hunden är en kinesisk nakenhund i väldigt bra form. Ingen övervikt, väldigt bra kondis och hyfsat med muskler. Det borde väl gör saken bättre åtminstone? För det mesta är det fullt ös som gäller tycker han..
Behövde nog skriva av mig lite.. känns väldigt jobbigt, har bara haft honom i knappt ett år och får redan fundera på hur det ska sluta