Bukefalos 28 år!

"Krubbskrammel"

Sv: "Krubbskrammel"

Ska jämföra lite priser, det får väl bli det som avgör, men var och frågade efter prover på Kraffts (Red Mills) müsli idag, men de hade inga... Jag vill gärna lukta på det innan jag köper 25 kg faktiskt.

knäckebröd kanske???:laugh:
 
Sv: "Krubbskrammel"

Du har inte funderat på vanlig krafft grund eller något åt det hållet?

Mjo, det skulle kunna gå, fast jag är inget fan av pelleterat foder. Jag vill eg. ha det så rent som möjligt, så lite ingredienser som möjligt. Kruxet är att mycket av müslin, oavsett fabrikat, är just pelleterat.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skickade in mann för analys för ett tag sedan och fick reda på att min häst behöver så rena mineraler, kraftfoder som möjligt då ponnyn...
Svar
3
· Visningar
841
Hästvård Har försökt läsa på o hittills kommit fram till att följande verkar ha lite evidens (?): Hyaluronsyra Så hög molkekylvikt som möjligt...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 804
Senast: Corax
·
Foder & Strö Har haft ponny med fång och IR, så är inkörd på att bannlysa socker och stärkelse närmast in absurdum. Det har släppt lite för "normala"...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 693
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
2 946
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp