Bukefalos 28 år!

Kvinnoanpassade saker vi kvinnfolk alltid saknat

....Och fan vad less jag är på rosa!!!
Ni som gillar det, ser inget fel i det.
Men själv är jag less... Och de flesta träningskläderna vilka färger kommer de till för tjejer? Jo rosa, lila eller svart! I princip alltid! Rullskidorna jag vill köpa till min vikt är...ROSA!! så det blir för tyngre vikt så blir de svarta istället...
 
Bara så ni vet, det finns en sida där man kan hitta enbart rosa prylar. :angel: T.ex rosa herrkalsonger. alltirosa heter den, bra sida. :up:
 
Jag tycker t.om att rakhyvlar för män rent generellt är bättre faktiskt. Kom ihåg den här:
41gEiH-w8OL.jpg

Det spelade ingen roll hur jag gjorde, det var alltid blodvite! Helt jäkla värdelöst! Sen la jag rabarber på min fars rakhyvel och det var milsvid skillnad i mängden plåster jag behövde använda. Så något var ju skillnad - om inte jag som genom ett mirakel, lärde mig att raka mig :grin: :idea:

Den där saknar jag massor!!

Har gått över till en vanlig "herrhyvel" sedan den försvann, men det tunna, rangliga skaftet gör att jag lättare skär mig. :( Den där hade grepp!
 
....Och fan vad less jag är på rosa!!!
Ni som gillar det, ser inget fel i det.
Men själv är jag less... Och de flesta träningskläderna vilka färger kommer de till för tjejer? Jo rosa, lila eller svart! I princip alltid! Rullskidorna jag vill köpa till min vikt är...ROSA!! så det blir för tyngre vikt så blir de svarta istället...
Jag har också tröttnat på rosa. Känns som det bara är rosa nu på tex träningskläderna. Ibland finns svart eller grå men annars bara ROSA!
 
Jag har också tröttnat på rosa. Känns som det bara är rosa nu på tex träningskläderna. Ibland finns svart eller grå men annars bara ROSA!
Jag skulle mer än gärna se mer turkos och lime på träningskläderna, som du säger är det väldans mycket rosa just nu och för oss som redan blir väldigt rosa själva i huden när man tränar så blir det inte så himla smickrande....
 
I helgen var jag och kollade på skor, var ute efter ett par stötdämpande svara skor av "träningssko typ". På herravdelning finns det många olika typer av svarta skor, men på damavdelningen var det färg på allt. Varför? Ibland vill man ju faktiskt ha diskreta skor...
 
I helgen var jag och kollade på skor, var ute efter ett par stötdämpande svara skor av "träningssko typ". På herravdelning finns det många olika typer av svarta skor, men på damavdelningen var det färg på allt. Varför? Ibland vill man ju faktiskt ha diskreta skor...

Jag skulle också gärna ha svarta skor. I alla fall inte rosa

Ni kan byta fötter med mig. :idea: Jag har 42. or och får (fick) ofta köpa trista blå eller svarta herrskor. :down:
Har hittat svarta med små rosa fält de senaste gångerna. Wohooo!!! Tyvärr är de inte så dämpade, måste väl ha herrskor i så fall. :(Vinterkängorna är vita. De fanns i vitt och svart. :meh:
 
Senast ändrad:
....Och fan vad less jag är på rosa!!!
Ni som gillar det, ser inget fel i det.
Men själv är jag less... Och de flesta träningskläderna vilka färger kommer de till för tjejer? Jo rosa, lila eller svart! I princip alltid! Rullskidorna jag vill köpa till min vikt är...ROSA!! så det blir för tyngre vikt så blir de svarta istället...
Jag tröttnade på rosa redan som barn.. Dockhus, dockhusets möbler, Barbiebilar, Barbies kläder, tamejfan allt var rosa! Och jag var alldeles för "realistisk", redan då. ;) Det där rosa stämde ju inte med den verklighet jag själv levde i. I den riktiga världen var bilar t.ex. röda eller vita, men knappast rosa. Mina lekar började alltså med att jag sa "vi leker att den här bilen är vit" o.s.v... :p

Och angående sportkläder.. Håller med! Det är så trist att standardfärgerna är svart, rosa eller lila. Dock tycker jag att det börjar luckras upp lite på just klädfronten, för nu finns det ju löjligt mycket tights i olika mönster och färger t.ex.
 
....Och fan vad less jag är på rosa!!!
Ni som gillar det, ser inget fel i det.
Men själv är jag less... Och de flesta träningskläderna vilka färger kommer de till för tjejer? Jo rosa, lila eller svart! I princip alltid! Rullskidorna jag vill köpa till min vikt är...ROSA!! så det blir för tyngre vikt så blir de svarta istället...

Jag förstår inte hur man kan tröttna på rosa!? :love: :love:
 
....Och fan vad less jag är på rosa!!!
Ni som gillar det, ser inget fel i det.
Men själv är jag less... Och de flesta träningskläderna vilka färger kommer de till för tjejer? Jo rosa, lila eller svart! I princip alltid! Rullskidorna jag vill köpa till min vikt är...ROSA!! så det blir för tyngre vikt så blir de svarta istället...
Jag som senast idag stod inne på Cubus och var besviken över att träningstoppen jag ville ha var slut i rosa, men fanns i massor i orange och turkos :(
 
Ni kan byta fötter med mig. :idea: Jag har 42. or och får (fick) ofta köpa trista blå eller svarta herrskor. :down:
Har hittat svarta med små rosa fält de senaste gångerna. Wohooo!!! Tyvärr är de inte så dämpade, måste väl ha herrskor i så fall. :(Vinterkängorna är vita. De fanns i vitt och svart. :meh:
Nu finns det iaf en hel del damskor upp till strl 42 :) . Jag har 43, det är riktigt trist. Liksom kört. Funderar på att leta efter dragqueen skor bara för att få ha lite klack eller färg på skorna någon gång.
 
Nja jag vet inte jag, ett glittrande ägg som en brud i rosa klänning klämt fram med sin glittriga stav eller ägg lagda av en pirat och hans goja som ett resultat av deras tvivelaktiga intimiteter?
... Valmöjligheterna blir bara skummare ju längre man funderar.
1-41-500x281.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp