Lägga till efternamn

Oj, så alltså båda dina förnamn och inte bara det ena, som du egentligen heter, om jag tolkat dig rätt?
Det är kanske som någon här ovan skrev, att det blir något fel pga någon robot som inte kan sortera ut vilket som är rätt tilltalsnamn?

Jag har tre förnamn, varav ett enkelt tilltalsnamn. För det mesta när jag får brev får jag ju i antingen mitt tilltalsnamn och båda efternamn eller så tilltalsnamnen, ett av de andra och första bokstaven i det tredje.... ser helt knäppt ut! Heter Rebecka som mitt sista förnamn så det är i stort sett alltid förkortat till R! :rofl:
Ja precis, inte bara första namnet som alltid varit det enda som angetts tidigare. Som @Breaktown skrev, antagligen är det inte registrerat hos Skatteverket att det är det som är mitt tilltalsnamn 🙂
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Äldre Hur är det nu med efternamnsbyte till ett egenskapat efternamn, är det någon som vet? Jag har hittat följande hos PRV: Hur är det om...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: _Charlotte_
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 109
Senast: supercassie
·
S
Ekonomi & Juridik Gammal användare under nytt namn, vill inte gå ut för hårt om någon skulle känna igen mig. :cool: Jag och sambon har ett tag gått och...
2
Svar
37
· Visningar
9 531
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp