Lämpligt läge för växthus?

kolblakkur

Trådstartare
Jag har en stor kaninbur på åtta kvm som jag funderar på att göra om till växthus. Den står ordentligt fast i marken så vill ogärna behöva flytta den. Där den står nu innebär dock att den har skugga på ena långsidan (söder). Är det lönlöst att ha växthuset stående där?
 
Jag har en stor kaninbur på åtta kvm som jag funderar på att göra om till växthus. Den står ordentligt fast i marken så vill ogärna behöva flytta den. Där den står nu innebär dock att den har skugga på ena långsidan (söder). Är det lönlöst att ha växthuset stående där?
Det beror på vad du vill odla men ja, allmänt tror jag det är bättre att ta arbetet med flytten och få ett fungerande växthus än att ha något halvdant.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 327
Senast: sthu
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 109
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 028
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 838
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp