Lära hästen vara själv

Sv: Lära hästen vara själv

Vad skönt att du ser en sån skillnad på så kort tid! Fortsätt i den takten så tror jag att allt blir bra!:).

Jag får hem mitt föl i November! Så det e intressant o se allas svar här inne! O olika tips så även jag kan tänka på o ta åt mig;)

Dock har vi 7 hästar i stallet så min lär aldrig bli ensam!. För vi har en unghäst på 18 månader ca i stallet oxå som inte blir riden m.m! Han går som sällskap bara o ska väl ridas in om 1-2 år iaf.. Men det får ägaren sköta själv;)

Jag kommer ha fullt upp med min fina älskade tjej!!:heart

LYCKA till med unghästen!!:heart
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
505
Senast: tessan.g
·
Hästhantering Vad gör ni med era ettåringar? Vi har en mycket lugn ettåring, som snabbt finner sig i nya saker och har ett väldigt bra psyke. Än så...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Habina
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 964
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp