Lära hästen vara själv

Sv: Lära hästen vara själv

Vad skönt att du ser en sån skillnad på så kort tid! Fortsätt i den takten så tror jag att allt blir bra!:).

Jag får hem mitt föl i November! Så det e intressant o se allas svar här inne! O olika tips så även jag kan tänka på o ta åt mig;)

Dock har vi 7 hästar i stallet så min lär aldrig bli ensam!. För vi har en unghäst på 18 månader ca i stallet oxå som inte blir riden m.m! Han går som sällskap bara o ska väl ridas in om 1-2 år iaf.. Men det får ägaren sköta själv;)

Jag kommer ha fullt upp med min fina älskade tjej!!:heart

LYCKA till med unghästen!!:heart
 

Liknande trådar

Hästhantering Vad gör ni med era ettåringar? Vi har en mycket lugn ettåring, som snabbt finner sig i nya saker och har ett väldigt bra psyke. Än så...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Habina
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 767
Senast: MiniLi
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 482
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Vi har nu mellan 7 och 17 minusgrader. Hästarna har tillgång till isfritt vatten ute, fodras fyra ggr om dagen med grovfoder och...
Svar
14
· Visningar
1 453
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp