Bukefalos 28 år!

Lära hund gå på kattlådan?

B

blondi3958

Jag frågar av ren nyfikenhet!(skulle själv aldrig lära hunden att gå på kattlåda, så lat är jag inte :D)
Finns det någon som har lärt sin hund gå på kattlåda?
Det måste ju vara ganska praktiskt, eller :confused: :D
Om man har en liten hund eller en stor låda till den stora hunden.

Vill en engång påpeka att jag bara frågar av ren nyfikenhet!
 
Jag har hört att vissa folk med Chiuauwer (ursäkta stavningen) lär de gå på låda.

Smidigt i vinter, kanske ska lära min ridgeback det ;)
 
Inga problem. Men det förutsätter nog att det är en liten hund eller en väldigt stooor låda! :smirk:
 
Chihuahua...... :D

Många uppfödare lär valparna att gå på en tidning. Kattlåda förekommer nog också .
 
Det var ju nästan nära ;)

Hade i alla fall rätt på de två första bokstäverna :D
 
då 80% av hundägarna i usa aldrig går på promenader med sina hundar är det nog inte helt ovanligt där...?
 
Doris skulle nog uppskatta att kunna gå på låda så hon slapp ut i dåligt väder :D

Hört rykten om att utställnings-bichon frisé och såna raser får lära sej gå på lådan för o inte "förstöra" pälsen i dåligt väder :eek: jag hoppas de inte e sant :crazy:
 
Usch vilken lukt *kräksmiley*

Jag tycker kattlådor luktar, tänk då på hur en hundlåda skulle lukta *yäck*

:D
 
Nja inte alla... Däremot så brukar våra pudlar inte få gå i gräs precis innan så de får kissa på asfalten. Å andra sidan så rastas de ordentligt innan man fixar frillan på de!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 480
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 464
Senast: Hedinn
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp