Läskvitton

Jag har nu lyckats få bort den förhatliga pop-up:en som frågar om man vill ha ett läskvitto när man skickar Privatmeddelande.

Istället måsta man kryssa i en ruta om man vill ha ett läskvitto.

Jag gillar detta bättre, hoppas ni är av samma åsikt :)
 
Sv: Läskvitton

Gunnar skrev:
Jag har nu lyckats få bort den förhatliga pop-up:en som frågar om man vill ha ett läskvitto när man skickar Privatmeddelande.

Istället måsta man kryssa i en ruta om man vill ha ett läskvitto.

Jag gillar detta bättre, hoppas ni är av samma åsikt :)

Tack gode gud för den :love: :love:
 
Sv: Läskvitton

:bow: TACK! :bow:

Jättebra, blir mycket lättare så! Men kanske kan du skriva det på nyheter eller nåt, så det inte missas. Vet inte om alla kommer se det här. Som det är nu så blir det ju inget läskvitto om man inte vet om det där med att man ska sätta kryss i rutan, vilket kan vara en nackdel OM man nu skulle vilja ha det (lätt hänt att man missar texten när man skrivit meddelandet). Absolut inte menat som kritik (utan som ett tips), då jag själv tycker det blir mycket bättre så här!
 
Sv: Läskvitton

Men kan inte folk angagera sig litegranna vad som står ?? Måste presis allting stå som en nyhet ?? Tom jag såg det och ändå hade jag inte läst denna tråd ens...varför har folk så ofantligt brottomt med allt ??...*jag bara undrar* ;-)
 
Sv: Läskvitton

För att väldigt många männsikor inte fattar något om de inte får det upptryckt i ansiktet, "men det visste inte jag dahhhhhhh* om ingen utförligt beskrivit saken ifråga, ta reda på saker sjävl är alldeles för jobbigt, då är det bättre att vara helt ovetande.
 
Sv: Läskvitton

mycket_irriterad skrev:
För att väldigt många männsikor inte fattar något om de inte får det upptryckt i ansiktet, "men det visste inte jag dahhhhhhh* om ingen utförligt beskrivit saken ifråga, ta reda på saker sjävl är alldeles för jobbigt, då är det bättre att vara helt ovetande.

:bow: :bow: :bow: :D
 
Sv: Läskvitton

Mynta2 skrev:
Men kan inte folk angagera sig litegranna vad som står ?? Måste presis allting stå som en nyhet ?? Tom jag såg det och ändå hade jag inte läst denna tråd ens...varför har folk så ofantligt brottomt med allt ??...*jag bara undrar* ;-)

Jag är själv ofta här på bukefalos-hjälp och kollar, men det finns nog många som INTE är det... Vart såg du det då (eftersom du inte sett tråden)? Det är möjligt att det står någon mer stans, och att jag missat det. I så fall så är det ju jättebra!

Jag tänkte bara så ingen missar det..., för jag tror som sagt att det finns en hel del som inte kollar detta forum så jätteofta.
 
Sv: Läskvitton

Du märker ju det direkt du skickar ett PM.

Du får inte Pop-Up:en ;)

Och kollar man inte forumen så hjälper det inte att skriva folk det på näsan.

När Gunnar gjorde om forumet sist, fanns det ett meddelande längst upp i varje forum om hur man la in användarbild. Ändå dök det upp ca 40 trådar om dagen i olika forum om hur man gjorde :crazy:
 
Sv: Läskvitton

Jamen jag skickade ju ett privatmeddelande...Då såg jag kryssrutan...stod ju först...svårt att missa lixom ;-))
 
Sv: Läskvitton

Mynta2 skrev:
Jamen jag skickade ju ett privatmeddelande...Då såg jag kryssrutan...stod ju först...svårt att missa lixom ;-))

För mej så är det under där man skriver meddelandet (under knappen "skicka inlägg" eller vad den heter). Jag såg det, men jag tror nog inte att det är jättesvårt att missa det.

Till A_K_N: Jo, man märker att man inte får upp Pop-Up:en..., men då är ju redan meddelandet skickat.

Jag vill påpeka att jag inte menade det där med att det kan vara svårt att veta att man ska sätta kryss i rutan som kritik! det var bara ett tips. Men som du A_K_N skriver så kanske det ändå inte funkar med att skriva det på fler ställen, och då får jag hålla med om att det inte är någon idé att göra det heller.
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 516
Senast: Linda_A
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
34
· Visningar
2 039
Senast: corzette
·
  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
879
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp