Lätt förvirrad annons

Modig_Korn

Trådstartare
Som jag hittade här på buke under övriga djur:

"Sköldpadda, grekisk, säljes el. bytes mot hund, ej äldre än 6 mån. måste vara rumsren, tik, vet.bes. ID-märkt, vacc. inga dolda fel, gärna blandras,"

Men altså dolda fel, det gäller väl bara på rashundar. Vad ska de ha hunden till kan man fråga sig...
 
Sv: Lätt förvirrad annons

Vi har iaf alltid kunnat teckna det på våra valpkullar. Så jag tycker det vore konstigt om d inte gick på andras... :confused:
 
Sv: Lätt förvirrad annons

Max 6 månader och måste vara rumsen? det var då knepiga krav som sannerligen krymper urvalet helt utan mening...
 
Sv: Lätt förvirrad annons

Såg en som ville bya sin Häst mot en saab. :galen:
 
Sv: Lätt förvirrad annons

verkar lite konstigt, hade jag haft en hundvalp hade jag aldrig bytt bort den, det tycket jag indikerar på en oseriös köpare som inte vill lägga ut pengar på sin hund. hur ska det gå om hunden blir sjuk, ska h*n byta till sig veterinärsbesöket då???
 
Sv: Lätt förvirrad annons

Om jag vore de skulle jag sälja paddan, om den är stor får de (tror jag) 5000 för den, iafl om det är den sorten jag tror att det är.. Fast jag är urkass på reptiler :crazy:
Och därifrån skulle jag skaffa en omplacerings hund...
 
Sv: Lätt förvirrad annons/ngt def

Väcker liv i tråden igen: Hittade ytterligare en "förvirrad" annons (inte Buke). Tala om att se djuret som vilken ägodel som helst. Hoppas nästan att det är en skämtannons (och då tänker jag inte på springer-paniel), undrar annars på vilket sätt stackaren är defekt...

Säljes
Springer-paniel mix
Kategori:Hundar
Pris:1 000 :-
Springer-Spaniel mix, hane 1 1/2 år, ngt def, omplac. 1.000:-
Tel xxx
Län:Stockholm
 
Senast ändrad:
Sv: Lätt förvirrad annons/ngt def

Något def? -Ja jo han är lite rostig och saknar ett bakben.... Ja ibland undrar man verkligen vad som ligger bakom. Jag får nästan lust att ringa och kolla... ;)
 
Sv: Lätt förvirrad annons

Snälla!
ge mig nummret!
Jag måste bara ringa å kolla om idioten är så korkad som h*n verkar!
"ja just det ja, hur lång har den gått..."
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 153
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
3 814
Senast: Gumman123
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
14 651
Senast: Halali
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 064
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp