Laptop utomlands

yobre

Trådstartare
Jag ska åka till Tyskland några dagar. Kan jag ta med min laptop och ansluta till hotellets trådlösa nätverk? Alltså fungerar min svenska dator även utomlands? Har ni erfarenhet av att köpa uppkoppling via mobilt bredband, typ ett kontantkort. Kan jag köpa det i Tyskland tror ni? Eller har det att göra med mitt telefonnummer? Jag är helt nollställd på sånt här:confused:

Sv: Laptop utomlands

Ja, du kan ansluta till trådlösa nätverk även utomlands, fungerar precis likadant som hemma. Du kan också köpa en kontantkorts-mobilt bredbandslösning, det kan du köpa på plats. Vad du har för telefonnummer har absolut ingenting att göra med vad din dator pysslar med.

Sv: Laptop utomlands

Nu fungerar det utmärkt, i Tyskland med min svenska dator! Verkligen smidigt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en längre tid funderat på att lägga om mitt elektroniska liv i syfte att reducera kostnader. Jag hade fast telefoni + fast...
Svar
8
· Visningar
2 027
Senast: Mirtai
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 057
IT & mobiler Är på g att köpa en HP-laptop med trådlös uppkoppling + dito nätverk. 1. Funkar det med att ansluta den till ett stationärt nätverk...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Baka_kun
·
A
IT & mobiler Finns här någon som vet vad som kan vara fel på min mammas mobila bredband: Hon har en bärbar dator med mobilt bredband och när hon...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka