Det är många som behöver skydd, pågår ju ett sökande av en kvinna just nu som rövats bort och troligen är mördad, var hon mindre skyddsvärd som inte ens fick kontaktförbud?Han behövde ju skyddet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är många som behöver skydd, pågår ju ett sökande av en kvinna just nu som rövats bort och troligen är mördad, var hon mindre skyddsvärd som inte ens fick kontaktförbud?Han behövde ju skyddet.
Eller hur? Känns rätt långsökt, tror helt enkelt att det är en olycka.Ja jag tänker att om man nu ska fejka någons död så vore det väl både lättare och rimligare att skylla på en hjärtattack i hemmet än att dra igång en våldsam krasch med två döda poliser, en svårt skadad lastbilschaufför, ett enormt räddningspådrag och därtill en massiv mediabevakning?
Det är inte den enda kvinnan som skulle behövt beskydd..Det är många som behöver skydd, pågår ju ett sökande av en kvinna just nu som rövats bort och troligen är mördad, var hon mindre skyddsvärd som inte ens fick kontaktförbud?
Eller hur? Känns rätt långsökt, tror helt enkelt att det är en olycka.
Vad är det som skaver?Ja, det skaver lite i mig... klart att han skulle ha skydd för att värna om yttrandefriheten men det skaver som sagt.
För mig är det enda som skaver att han överhuvudtaget skulle behöva ett så massivt skydd under så många år - för en så förhållandevis oskyldig grej.Ja, det skaver lite i mig... klart att han skulle ha skydd för att värna om yttrandefriheten men det skaver som sagt.
160 km/timme.Hur fort framfördes bilen och varför så bråttom
Klart det låter orimligt (är antagligen orimligt) men folk har fejkat mer än så. Jag VET att det säkert inte är så men man kan väl få hoppas.Fejkat hans död? Alltså att dom har satt 3 random personer i bilen sagt att nu ska ni köra ihjäl er så att Lars kan börja ett nytt liv? Nä, det låter lite orimligt faktiskt.
Nej men vad har det med Vilks att göra? Skyll på de som ville döda honom och inte på offret.Det är många som behöver skydd, pågår ju ett sökande av en kvinna just nu som rövats bort och troligen är mördad, var hon mindre skyddsvärd som inte ens fick kontaktförbud?
En uppskattad hastighet av ett ögonvittne i motgående vägbana efter lastbilen som kolliderade. Känns som mellan tummen och pekfingret.160 km/timme.
Min gissning är att det handlar om olika lagstiftningar. Känner inte till enligt vilken lagstiftning som Lars Vilks fick sitt personskydd, men hans situation var inte applicerbar på lagen om kontaktförbud.Det är många som behöver skydd, pågår ju ett sökande av en kvinna just nu som rövats bort och troligen är mördad, var hon mindre skyddsvärd som inte ens fick kontaktförbud?
Nej, jag menar bara på att det är många som behöver skydd av olika anledningar men inte får det.Min gissning är att det handlar om olika lagstiftningar. Känner inte till enligt vilken lagstiftning som Lars Vilks fick sitt personskydd, men hans situation var inte applicerbar på lagen om kontaktförbud.
Är det inte ett ämne för en annan tråd. Det är rätt osmakligt att dra upp det i en tråd om en olycka (och eventuellt att det inte vara en olycka).Nej, jag menar bara på att det är många som behöver skydd av olika anledningar men inte får det.
Klart det låter orimligt (är antagligen orimligt) men folk har fejkat mer än så. Jag VET att det säkert inte är så men man kan väl få hoppas.
Trist uttryckt om en medmänniska. Tragiskt att behöva dö när man tvingas vara skyddad för att kunna vara rimligt trygg.Alltid tragiskt när det är dödsfall under arbete❤.
Lars ger jag inte mycket för.
Det finns fler sätt att fejka men JA jag vet att det inte är så troligt men ändå.Varför ska man hoppas att det är något man fejkat för att en man ska slippa skydd? Eller är båda polismännens död också fejkat? Så alla tre dödsfallen, med allt vad det innebär skulle innebära att tre familjer måste tas med på flykt för evigt.