Lastgaller fram

iNHALE

Trådstartare
Är det någon som testat att montera ett lastgaller på framstolarna i en bil för att hunden ska kunna åka i baksätet? Tänker nu ett sånt galler man fäster på nackstöden. Förutsatt då att man täpper till hålet mellan stolarna så hunden inte kan flyga ut där.

Är sugen på att testa nämligen men vet inte om det funkar i praktiken, även om det låter bra i teorin.

101646_kleinmetall_roadmast_2.jpg
 
Kolla efter lösningar där folk lastbilsregistrerat sina personbilar, då måste det finnas ett galler mellan utrymmet där baksätena varit och framsätena :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 913
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 822
Senast: Migo
·
Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
30 350
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp