lemonlime1
Trådstartare
Nej.Känner igen tråden från några år tillbaka här på forumet om du är samma person?
Gäller detta även den samma du skrev om då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Känner igen tråden från några år tillbaka här på forumet om du är samma person?
Har skrivit om en annan man här förra året som var charmig och trevlig men spm tyvärr lovebombade och träffade 4-5 tjejer samtidigt som vi hade kontakt och hsn hadr även flickvän då hsnd flickvän hittadr konversationer med flers andrs tjejer i hans mobil med bilder m.m men han blånekade trots att det fanns bevis... ingen av oss tjejer visste om varandraKänner igen tråden från några år tillbaka här på forumet om du är samma person?
Låter som romansbedrägeri.
Snart kommer han att säga att han behöver pengar och sen mer pengar och mer pengar.
Finns människor som gett bort miljoner till okända män och kvinnor och blivit skuldsatta för livet.
Sök hjälp och vad du än gör skicka INTE pengar till honom.
Romansbedragare är oerhört sluga och skickliga.
Troligtvis bor han i utlandet, om han överhuvudtaget existerar. Kan mycket väl vara att han stulit någon annans identitet.
Sök hjälp, blockera och vad du än gör SKICKA INTE PENGAR!!!
Han kommer snart att komma dragande med världens snyfthistoria som är 100% påhitt för att lura dig på så mycket pengar som möjligt.
Finns flera, både män och kvinnor, som tagit stora lån för någon de trodde var den stora kärleken.
Sök hjälp, blockera, gå vidare och framförallt SKICKA INGA PENGAR!!!
Pengar är nog der minsta bekymmret han har, han har ett bra jobb med hög lön som han kämpat mycket för och ja han finns på riktigt och bor i sverige.Låter som romansbedrägeri.
Snart kommer han att säga att han behöver pengar och sen mer pengar och mer pengar.
Finns människor som gett bort miljoner till okända män och kvinnor och blivit skuldsatta för livet.
Sök hjälp och vad du än gör skicka INTE pengar till honom.
Romansbedragare är oerhört sluga och skickliga.
Troligtvis bor han i utlandet, om han överhuvudtaget existerar. Kan mycket väl vara att han stulit någon annans identitet.
Sök hjälp, blockera och vad du än gör SKICKA INTE PENGAR!!!
Han kommer snart att komma dragande med världens snyfthistoria som är 100% påhitt för att lura dig på så mycket pengar som möjligt.
Finns flera, både män och kvinnor, som tagit stora lån för någon de trodde var den stora kärleken.
Sök hjälp, blockera, gå vidare och framförallt SKICKA INGA PENGAR!!!
Ja jag borde väl göra det men jag är för svag just nu... han kan kontakta mig om han nu skulle vilja på sms/tiktok,snapchat, nu tror jag dock det dröjer innsn vi får nån kontakt igen om vi övertaget pratar med varandra igen, jag såg på facebook att han hade lagt upp ett inlägg i förrgår i en singelgrupp så han verkar leta efter nya dejter men till mig sa han 28/1 att han hade hittat sitt livs kärlek men det var tydligen inte nåt långvarigt eller om han är otrogen mot henne... det skulle inte förvåna mig om han kontaktar mig när det skiter sig med nån annsn tjej ocj dumt nog lär väl jag svara då för jag tycker om honom alldeles för mycket för mitt eget bästa nån pytteliten del i mig hoppas att han kan bli en bättre man som kan älskw mig men det lär nog bara hända i minq drömmar jag vet atr jsg borde släppw taget och gå vidare fär vi är inte brs för vsrsndrs nu men jag äe väl för svag och förälskad i honpm just nuMen du, blocka äcklet och gå vidare med ditt liv.
Jag vet inte hur han har betett sig mot sina ex men det har nog varit en del tjafs där också , vet bara att han har haft minst 6 förhållanden sen tonåren eller ksnske mer han har iaf legat med ca 50 st för det har han själv berättat men tror en del av dom har varit engångsligg och nån som varit med i trekant och resten är väl ex/kk. Tror han har träffat många när han jobbade på en krog och säkert en del med det han jobbar med nu.Ni är alltså två vuxna, inte ens särskilt unga, som beter er som typiska tonåringar. Det är inte vettigt från eller för någon av er. Han beter sig direkt olämpligt på många vis och du letar sätt att bortförklara det på, samtidigt som ni inte ens har träffats. Varför? Ska du haka upp dig på någon teoretisk kan du väl iallafall ta en som inte beter sig såpass uppenbart olämpligt och respektlöst både mot dig och tidigare partners.
Utöka kontakten med psykologen, kanske byt psykolog till och med. Skaffa en vettig hobby. Joggning är minst lika jobbigt, och betydligt sundare. Skulle knappast skada om du helt skippar Internätet ett tag, det finns andra platser att vara på.
Jag har redan flera intressen, på dagen när jag ägnar mig åt mina intressen går det väl ok det är först på kvällen och natten som han dyker upp i huvudetSluta kolla och sök andra hobbyn , vad tycker du om för hundar?
Jo tack jag har väl insett det nu alldeles för sent tyvärr... vet inte varför han säget såna saker men jag vet att han varit med om en del saker som yngre som har gett han trauman och der är väl en av anledningarna till hans beteende men jsg tycker fortfarande inte det är ok. Jag har kontakt med en psykolog och jag försöker gå vidare nånstans inom mig hoppas jag att han kan bättra sig och söka hjälp åtminstond för sin egen skull men jag tror aldrig hsn kommer söka hjälp han flyr bara in i gaming, alkohol och jobb istället för att börja gå i terapi. Han skulle nog må bra av att prata med en psykolog om sina trauman och hur hsn mår inombords men tror som sagt inte han kommer göra det. 28/1 sa han till mig att hsn hadr träffat sitt livs kärlek knappt tre veckor senare så är han tydligen ute efter nya dejter... får väl önska han lycka till med dejtandet jsg försöker iaf gå vidare med mitt liv men det är svårt.
Men du, jag hade i många många år en kontakt jag haft på nätet som började när jag var 13 år ca, han några år äldre. Träffade honom på en chat och han blev med åren störtkär i mig, eftersom vi hade blivit vänner osv så tjafsade vi en del och det var bra och sen bråkade och jag har blockerade honom en mängd gånger när jag kände att hans känslor gick överstyr.Ja jag borde väl göra det men jag är för svag just nu... han kan kontakta mig om han nu skulle vilja på sms/tiktok,snapchat, nu tror jag dock det dröjer innsn vi får nån kontakt igen om vi övertaget pratar med varandra igen, jag såg på facebook att han hade lagt upp ett inlägg i förrgår i en singelgrupp så han verkar leta efter nya dejter men till mig sa han 28/1 att han hade hittat sitt livs kärlek men det var tydligen inte nåt långvarigt eller om han är otrogen mot henne... det skulle inte förvåna mig om han kontaktar mig när det skiter sig med nån annsn tjej ocj dumt nog lär väl jag svara då för jag tycker om honom alldeles för mycket för mitt eget bästa nån pytteliten del i mig hoppas att han kan bli en bättre man som kan älskw mig men det lär nog bara hända i minq drömmar jag vet atr jsg borde släppw taget och gå vidare fär vi är inte brs för vsrsndrs nu men jag äe väl för svag och förälskad i honpm just nu
Ja det undrar jag också ibland men han är ingen vidrig människa tror bara det har blivit mycket tokigt i hans liv dels pga av hans adhd men sen har han varit med om wn del ajuka saker aom barn och tonåring som nog gjort att han är som han är idag. Vill inte skriva exakt vad hsn har varit med om men hans föräldrsr har gjort några saker som har gdtt honom trauman. Jag vill bara krama om den lilla pojken i honom och säga att det kommer gå bra , han är väldigt gullig och kärleksfull ibland men han mår psykiskt dåligt i perioder vet att han var väldigy deprimerad för några år sen och att han några år innan det försökte ta livet av sig. Om han nu skulle höra av sig igen så kommer jsg nog svara men vara väldigt försiktig ska han vara en del av mitt liv så får han visa att han förtjänar det först och inse att hans beteende sårat mig jag är inte en snuttefilt han bara ksn ta fram när han ät ledsen och sen slänga iväg och sen skulle ha nog behöva gå o terapi fär att bearbeta sina trauman från barndomen först då skulle vi kunna ha nån kontakt igen. Egentligen tycker jag han borde sägs upp kontakten med sin mamma för hon verkar nästan lite psykiskt sjuk eller hon är åtminstone en väldigy speciell person jag har inte frågat aå mycket men han och hans mamma verkar ha en väldigt krånglig relation hab verkar ha en bättre relation med sin psppa och sin lillebror. Jag hae väl inte heller en perfekt relation med min familj men mina föräldrar hsr tack och lov inte ursatt mig för såna saker som hans föräldrse gjort.Men vad tusan ser du hos den här personen som du bara skriver negativa saker om?
Ja det är väl tyvärr så, alla personer jag har pratsr med om honom säger han är ambivalent och inte vet vad han vill, uppenbarligen kan han inte släpps mig helt eftersom han gång på gång dyker upp igen. Ingen aning varför han valde att kontakta just mig av alla kvinnor i maj 2025 hans ex gjorde slut med honom mars 2025 efter 1 år och 3 månaders förhållande sista halvåret dom var tillsammans hade dom dock distansförhållande eftersom han flyttade långt bort pga jobb. Vi hade inte prstat nånting om sex mär vi hade haft kontakt 5-6 år tidigare vi hade typ bara sagt att vi tyckte varandra såg bra ut inget mer än det. Sen var det han som tog upp om sex sen nät vi började prata i maj varför vet jag inte men jaf antar att han behövde bekräftelse och flört efter hans ex gjorde slut med honom jsg fattade docj ingenting när han helt plötsligt blockade mig på snapchat när vi hade pratat i några veckor men tror han kände sig rädd att det gick för snabbt sen dök han upp aom gubben i lådan i augusti efter 3 månaders tystnad och sa att han saknat mig , att hab ville träffa mig m.m m.m jag borde väl aldrig ha svarat i augusti igen men det gjorde jag dumt nog och sen blev jag helt fast oktober och december när vi inte hade konrakt var fruktansvärt , januari har inte direkt varit rolig heller skulle bli väldigt förvånad om han hör av sig imorhon på alla hjärtansdag jag vet inte ens om han tönker på mig men om han gör der så hoppas jag att han tänker på mig med värme.Men du, jag hade i många många år en kontakt jag haft på nätet som började när jag var 13 år ca, han några år äldre. Träffade honom på en chat och han blev med åren störtkär i mig, eftersom vi hade blivit vänner osv så tjafsade vi en del och det var bra och sen bråkade och jag har blockerade honom en mängd gånger när jag kände att hans känslor gick överstyr.
Jag har försökte oändliga gånger förklara för honom att han inte kan vara kär i mig då han inte kände mig, han hade aldrig träffat mig övht. Jag försökte också oändligt många gånger förklarat att bara för att vi har kontakt på nätet innebär inte det att vi är något mer utan för mig är han helt enkelt en vän på nätet och inget mer. Vilket såklart gjorde honom otroligt sårad och deprimerad.
Jag skojar inte när jag säger att han nu är 42 år och oskuld och har inte träffat någon annan pga att han väntar på mig. Att jag ska bli kär, att vi ska bli ett par osv. Jag har avblockerat honom ett antal gånger, då och då, och han kikar in då och då och vi pratar som vänner men han vill fortfarande inte träffa någon annan än mig. I hans huvud så är jag någon som jag inte är och han väntar på. Det är otroligt tragiskt.
Jag får en känsla av att han du pratar med är lite som mig, att vänskap och att prata är helt okej men när känslorna går överstyr så blockerar han. Var inte som min bekant som lyckligtvis bor i andra änden av Sverige. Gå vidare och lev ditt liv med en riktig person.