Ledsen tjej

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är väl tyvärr så, alla personer jag har pratsr med om honom säger han är ambivalent och inte vet vad han vill, uppenbarligen kan han inte släpps mig helt eftersom han gång på gång dyker upp igen. Ingen aning varför han valde att kontakta just mig av alla kvinnor i maj 2025 hans ex gjorde slut med honom mars 2025 efter 1 år och 3 månaders förhållande sista halvåret dom var tillsammans hade dom dock distansförhållande eftersom han flyttade långt bort pga jobb. Vi hade inte prstat nånting om sex mär vi hade haft kontakt 5-6 år tidigare vi hade typ bara sagt att vi tyckte varandra såg bra ut inget mer än det. Sen var det han som tog upp om sex sen nät vi började prata i maj varför vet jag inte men jaf antar att han behövde bekräftelse och flört efter hans ex gjorde slut med honom jsg fattade docj ingenting när han helt plötsligt blockade mig på snapchat när vi hade pratat i några veckor men tror han kände sig rädd att det gick för snabbt sen dök han upp aom gubben i lådan i augusti efter 3 månaders tystnad och sa att han saknat mig , att hab ville träffa mig m.m m.m jag borde väl aldrig ha svarat i augusti igen men det gjorde jag dumt nog och sen blev jag helt fast oktober och december när vi inte hade konrakt var fruktansvärt , januari har inte direkt varit rolig heller skulle bli väldigt förvånad om han hör av sig imorhon på alla hjärtansdag jag vet inte ens om han tönker på mig men om han gör der så hoppas jag att han tänker på mig med värme.
Han hör av sig när han är singel för det är lätt och trevligt att ha någon att skriva med. Jag har två sådana, som hör av sig när de är singlar, pratar rent allmänt, men ofta sex. För mig är det helt okej, men det är för att vi båda har samma syn på vad det är. Det har inte ni, så avsluta, för du kommer aldrig kunna släppa honom uppenbarligen. Blocka överallt, och skulle ni råka träffa på varandra så kommer han inte känna igen dig, det är jag säker på.

Jag vet inte hur han har betett sig mot sina ex men det har nog varit en del tjafs där också , vet bara att han har haft minst 6 förhållanden sen tonåren eller ksnske mer han har iaf legat med ca 50 st för det har han själv berättat men tror en del av dom har varit engångsligg och nån som varit med i trekant och resten är väl ex/kk. Tror han har träffat många när han jobbade på en krog och säkert en del med det han jobbar med nu.
Allt du berättar för oss om vhonom är sådant han berättat för dig?
Eller har du andra konkreta bevis på att det är sant? Tidningsartiklar, Lönekoll, anställning på det företag han säger sig jobba på? Bostadsort? Sociala media?

Världen är full av personer - främst kvinnor - som har kärlekshitorier med män som sedan visat sig vara något helt annat än de utgett sig för att vara.

Han kan mycket väl finnas på riktigt och bara vara ett helt vanligt rövhål. Men var försiktig.

Senast ändrad:
Ja det undrar jag också ibland men han är ingen vidrig människa tror bara det har blivit mycket tokigt i hans liv dels pga av hans adhd men sen har han varit med om wn del ajuka saker aom barn och tonåring som nog gjort att han är som han är idag. Vill inte skriva exakt vad hsn har varit med om men hans föräldrsr har gjort några saker som har gdtt honom trauman. Jag vill bara krama om den lilla pojken i honom och säga att det kommer gå bra , han är väldigt gullig och kärleksfull ibland men han mår psykiskt dåligt i perioder vet att han var väldigy deprimerad för några år sen och att han några år innan det försökte ta livet av sig. Om han nu skulle höra av sig igen så kommer jsg nog svara men vara väldigt försiktig ska han vara en del av mitt liv så får han visa att han förtjänar det först och inse att hans beteende sårat mig jag är inte en snuttefilt han bara ksn ta fram när han ät ledsen och sen slänga iväg och sen skulle ha nog behöva gå o terapi fär att bearbeta sina trauman från barndomen först då skulle vi kunna ha nån kontakt igen. Egentligen tycker jag han borde sägs upp kontakten med sin mamma för hon verkar nästan lite psykiskt sjuk eller hon är åtminstone en väldigy speciell person jag har inte frågat aå mycket men han och hans mamma verkar ha en väldigt krånglig relation hab verkar ha en bättre relation med sin psppa och sin lillebror. Jag hae väl inte heller en perfekt relation med min familj men mina föräldrar hsr tack och lov inte ursatt mig för såna saker som hans föräldrse gjort.
OJ. :eek:
Du har en hel historia om honom och hur hans liv varit. T.o.m. att du skriver en lång text på ett forum för att berätta om honom. Varför? Vad hjälper det oss att få reda på allt det där?
Jag ser en person som den där mannen lyckats grooma till att bli involverad i hans liv.
Du då?

Städa bort det där ur din skalle.

Jag vet inte hur han har betett sig mot sina ex men det har nog varit en del tjafs där också , vet bara att han har haft minst 6 förhållanden sen tonåren eller ksnske mer han har iaf legat med ca 50 st för det har han själv berättat men tror en del av dom har varit engångsligg och nån som varit med i trekant och resten är väl ex/kk. Tror han har träffat många när han jobbade på en krog och säkert en del med det han jobbar med nu.
Bara att berätta om had de gjort tillsammans är respektlöst mot dem. Att han inte verkar vara bra på förhållanden överlag är väl föga förvånande.

Att han träffar andra med jämna mellanrum och inleder riktiga förhållanden med dem, men inte med dig, borde ju ändå få dig att inse att han inte är ett dugg intresserad av en relation med dig. Du är bara någon som är kul att snacka lite snusk med när han inte har något bättre för sig.

Hej! Jag och en kille har haft en on off situationship/flörtande i flera perioder, ibland har det gått flera månader ellet år utan stt vi har haft någon kontakt. Vi har aldrig träffats men vi har pratat flera gånger om att träffas och iaf ha sex. Just nu har vi ingen kontakt och der kanske är bäst nu. Vi är väldigt attraherade av varandra och har väl nån slags känslor för varandra som är mer än vänskapskänslor vi har iaf båda två varit väldigt tydliga med att vi vill ligga med varandra. Ibland bara "försvinner" han utan anledning och jag får ingen förklaring till varför vilket gör mig ledsen och sen helt plötsligt dyker han upp som om ingenting har hänt flera månader senare. I augusti 2025 hörde han av sig efter att vi inte hade haft kontakt på 3 månader jag frågade "vart tog du vägen förut då ? Vi snackade ju på snapchat i maj och sen blockade du mig från ingenstans ?" Det enda svaret jag fick var "jag vill träffa dig" Tyvärr har jag hört en del mindre trevliga saker om honom från några personer men jag är beredd att ge han en sista chans om han hör av sig igen. Just nu har vi som sagt ingen kontakt för han träffar nån annan tror jag eller det kanske har tagit slut mellan dom nu , jag har varit väldigt arg och ledsen och försökt på alls sätt att visa för honom att hans beteende med att komma och gå gör mig ledsen ibland känns det som att han förstår mig och ibland förstår han inte alls. Det som är jobbigt är när vi har kontakt så känns det bra och han är gullig och bryr sig och nästa stund är han kall och ignorerar. Jag hatar inte honom men hans beteende gör mig ledsen. Vi är 34 och 29 om åldern nu spelar nån roll , vi har båda asperger/lätt autism + add/adhd och båda två har haft en del problem med ångest och depression. Nåt säger mig att vi får kontakt igen nån gång och jag är väldigt säket på att vi kommer ha sex om vi kommer träffas, det finns nog tyvärr en risk att vi kommer tjafsa om gamla saker som har hänt om vi ses och jag kommer bli ledsen då problemet är art när vi tjafsar så stänger han av och det blir att prata med en vägg jag tycker att vi måste kunna prata som vuxna människor och reda ut tjafs och kunna prata om känslor men han flyr istället för att prata. Vet egentligen vad jag vill med inlägget men jag är ledsen och saknar honom, tror tyvärr aldrig det kommer gå över för mig, jag kommer alltid känna nåt för honom och det känns jobbigt. Vi är väl egentligen inte bra för varandra men ändå så dras vi till varandra flera gånger.
Tyvärr tror jag att det bästa för dig hade varit att bryta. Nästa gång han ghostar dig så blockera honom.
Jag tror du kommer tycka det är för tufft för dig att säga upp kontakten (även om jag tycker att du borde).
Men när han "försvinner" så kommer du hit igen så kan vi påminna dig om att Du är värd så mycket mer än vad du får av honom.
Jag tror också att du kommer att hitta en annan relation än honom när du inte är upptagen.

Allt du berättar för oss om vhonom är sådant han berättat för dig?
Eller har du andra konkreta bevis på att det är sant? Tidningsartiklar, Lönekoll, anställning på det företag han säger sig jobba på? Bostadsort? Sociala media?

Världen är full av personer - främst kvinnor - som har kärlekshitorier med män som sedan visat sig vara något helt annat än de utgett sig för att vara.

Han kan mycket väl finnas på riktigt och bara vara ett helt vanligt rövhål. Men var försiktig.
Han har berättat en del saker själv andra saker om honom har jag hört från några han känner. Bland annat sa hans tjejkompis "han är väl jävligt speciell ska jag säga, han kan ibland säga konstiga saker men han är snäll"

Vet inte hur mycket han tjänar men minst 30.000 tror jag, han har varit med i några tidningar aom har skrivit lite om honom pga hans jobb. Ja jag vet att det är och inte nån annan på hans sociala medier ,ja jag vet vart han bor.

Han hör av sig när han är singel för det är lätt och trevligt att ha någon att skriva med. Jag har två sådana, som hör av sig när de är singlar, pratar rent allmänt, men ofta sex. För mig är det helt okej, men det är för att vi båda har samma syn på vad det är. Det har inte ni, så avsluta, för du kommer aldrig kunna släppa honom uppenbarligen. Blocka överallt, och skulle ni råka träffa på varandra så kommer han inte känna igen dig, det är jag säker på.
Ja så kanske det är. Jo jag är nog rätt på att han skulle känna igen mig för vi har sett varansra både på video och bilder många gånger.

För lite roliga, trevliga chattar tills totalt tystnad tills han skickar någon liten brödsmula tillräckligt så du inte kan gå vidare.

Hur många år (ja jag pratar år) till vill du lägga på att leva ensam med enbart chatt?

Snap och andra appar han en chatt-boot man kan prata med som ger mer.
Eller AI :D
Han har berättat en del saker själv andra saker om honom har jag hört från några han känner. Bland annat sa hans tjejkompis "han är väl jävligt speciell ska jag säga, han kan ibland säga konstiga saker men han är snäll"

Vet inte hur mycket han tjänar men minst 30.000 tror jag, han har varit med i några tidningar aom har skrivit lite om honom pga hans jobb. Ja jag vet att det är och inte nån annan på hans sociala medier ,ja jag vet vart han bor.
Vad vill du med tråden? Känns ju lönslöst att diskutera med dig och du har ju en historia av liknande idioter till män. Dags att ta hjälp kanske som flera andra förespråkat innan?

Varför skulle vi behöva veta allt detta du sagt om honom? Han är ingen vettig människa, bara strunta i honom.

Ja så kanske det är. Jo jag är nog rätt på att han skulle känna igen mig för vi har sett varansra både på video och bilder många gånger.
Jag tror egentligen inte att det här handlar om honom. Och jag tror inte att det är honom du skulle sakna om ni aldrig hördes mer. Du känner inte honom utan det jag tror du saknar är att när ni hörs så ger det lite glädje och spänning. Något som piggar upp vardagen.
Så jag tänker att det är bättre att du hittar något annat som fyller den funktionen. Om du vill träffa någon- så finns det ju väldigt många andra människor som du kan flirta, ligga med eller ha en relation med?

Ja det är väl tyvärr så, alla personer jag har pratsr med om honom säger han är ambivalent och inte vet vad han vill, uppenbarligen kan han inte släpps mig helt eftersom han gång på gång dyker upp igen. Ingen aning varför han valde att kontakta just mig av alla kvinnor i maj 2025 hans ex gjorde slut med honom mars 2025 efter 1 år och 3 månaders förhållande sista halvåret dom var tillsammans hade dom dock distansförhållande eftersom han flyttade långt bort pga jobb. Vi hade inte prstat nånting om sex mär vi hade haft kontakt 5-6 år tidigare vi hade typ bara sagt att vi tyckte varandra såg bra ut inget mer än det. Sen var det han som tog upp om sex sen nät vi började prata i maj varför vet jag inte men jaf antar att han behövde bekräftelse och flört efter hans ex gjorde slut med honom jsg fattade docj ingenting när han helt plötsligt blockade mig på snapchat när vi hade pratat i några veckor men tror han kände sig rädd att det gick för snabbt sen dök han upp aom gubben i lådan i augusti efter 3 månaders tystnad och sa att han saknat mig , att hab ville träffa mig m.m m.m jag borde väl aldrig ha svarat i augusti igen men det gjorde jag dumt nog och sen blev jag helt fast oktober och december när vi inte hade konrakt var fruktansvärt , januari har inte direkt varit rolig heller skulle bli väldigt förvånad om han hör av sig imorhon på alla hjärtansdag jag vet inte ens om han tönker på mig men om han gör der så hoppas jag att han tänker på mig med värme.
Tror du missförstod min text litegrann, jag menar att du påminner väldigt om min bekant som jag pratade med väldigt många år på nätet med. En besatthet av mig och mina förhållande och vem jag var med och en svartsjuka som inte är rimlig när det gäller någon man faktiskt inte känner annat än som en person på nätet.

För din egen skull så du inte ägnar fler år åt att vänta på honom så släpp honom och ta honom för vad han är, en vän som du pratar med ibland på nätet när tid finns. Min bekant är som sagt nu 42 år nu och kan/vill inte hitta någon som är lika fantastisk som mig, en person han faktiskt inte känner ens egentligen. Det är otroligt tragiskt. Din besatthet lite av den här personen påminner väldigt om hur han är och det är inte sunt alls. Försök att hitta folk som du faktiskt kan lära känna i verkligheten och acceptera honom som en nätvän.

Slösa inte fler år av ditt liv på denna personen, risken är stor att du vaknar upp som 40 åring och har aldrig träffat någon på riktigt för att du har ältat runt den här personen som du inte ens har träffat på riktigt.

Tror du missförstod min text litegrann, jag menar att du påminner väldigt om min bekant som jag pratade med väldigt många år på nätet med. En besatthet av mig och mina förhållande och vem jag var med och en svartsjuka som inte är rimlig när det gäller någon man faktiskt inte känner annat än som en person på nätet.

För din egen skull så du inte ägnar fler år åt att vänta på honom så släpp honom och ta honom för vad han är, en vän som du pratar med ibland på nätet när tid finns. Min bekant är som sagt nu 42 år nu och kan/vill inte hitta någon som är lika fantastisk som mig, en person han faktiskt inte känner ens egentligen. Det är otroligt tragiskt. Din besatthet lite av den här personen påminner väldigt om hur han är och det är inte sunt alls. Försök att hitta folk som du faktiskt kan lära känna i verkligheten och acceptera honom som en nätvän.

Slösa inte fler år av ditt liv på denna personen, risken är stor att du vaknar upp som 40 åring och har aldrig träffat någon på riktigt för att du har ältat runt den här personen som du inte ens har träffat på riktigt.
Jo jag känner honom alldeles för bra jag vet hur han fungerar vi har haft kontakt till och från i 10 år och jag har sett dom flesta sidorna av honom. Jag har träffat/pratat med flera killar efter honom så jag har knappast problem med att hitta en man om jag vill det problemet är bara att andra män gör mig uttråkad vill ha lite spänning

Jag tror egentligen inte att det här handlar om honom. Och jag tror inte att det är honom du skulle sakna om ni aldrig hördes mer. Du känner inte honom utan det jag tror du saknar är att när ni hörs så ger det lite glädje och spänning. Något som piggar upp vardagen.
Så jag tänker att det är bättre att du hittar något annat som fyller den funktionen. Om du vill träffa någon- så finns det ju väldigt många andra människor som du kan flirta, ligga med eller ha en relation med?
Jo det gör det väl men dom männen intresserar mig nada tyvärr

Även om han skulle känna igen dig så skulle han nog låtsas som att han inte gjorde det, för han vill ju uppenbarligen inte träffa dig.
Kanske det nej inte nu nej men skulle inte bli förvånad om han skickar meddelande om nån månad att han saknar mig när det skiter sig med nån annqn tjej som genomskådar han och hans problem och då vill han ha tröst hos mig för att han vet att jag alltid är snäll och bryr mig om honom...

Även om han skulle känna igen dig så skulle han nog låtsas som att han inte gjorde det, för han vill ju uppenbarligen inte träffa dig.
Är dock trött på att va snäll mot nån som inte är det tillbaka. Jag tycket helt ärligt är du snäll mot mig är jag snäll mot dig om du behandlar mig illa kommer karma ta dig

Jo jag känner honom alldeles för bra jag vet hur han fungerar vi har haft kontakt till och från i 10 år och jag har sett dom flesta sidorna av honom. Jag har träffat/pratat med flera killar efter honom så jag har knappast problem med att hitta en man om jag vill det problemet är bara att andra män gör mig uttråkad vill ha lite spänning
Vad är det med denna man som ger spänning?
Att du inte vet när han finns där? Att han beter sig illa? Eller att du mår bra när du känner att du kan hjälpa honom om han mår dåligt?
I all välmening så tror jag du behöver jobba med den sidan. Jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det du skriver här får mig att tänka att det finns risk att du hamnar i dåliga relationer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• När berätta att jag vill separera?
  • Kollega som söker upp mig hela tiden
  • Högljudd i allmänna utrymmen
  • Hur skulle du reagera?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund