lemonlime1
Trådstartare
Jag vet inte jag kanske vill vara den snälla tjejen som hjälper han och accepterar han som han är. Jag försöker se nåt bra hos allw människor och tycker att alla förtjänar en andra chans. Jag har fått höra flera gånger att jag är omtänksam , har ett hjärta av guld , att jsg är snäll och han sa att han såg mig som en ängel som han alltid kommer tycka om fast han vet att jag har varit arg och ledsen på honom. Jag kanske är naiv och för snäll men om jag verkligen tycker om nån så skulle jag göra vad som helst för den personen det är bara så jag är som människa helt enkelt. Egentligen borde jag väl inte ge han flera chanser han fick ju redan en chans i augusti och sen en till chans i november men han kan få en absolut sista chans men sumpar han den också så är det tack och hej föralltid.Vad är det med denna man som ger spänning?
Att du inte vet när han finns där? Att han beter sig illa? Eller att du mår bra när du känner att du kan hjälpa honom om han mår dåligt?
I all välmening så tror jag du behöver jobba med den sidan. Jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det du skriver här får mig att tänka att det finns risk att du hamnar i dåliga relationer.