Ledsen tjej

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det med denna man som ger spänning?
Att du inte vet när han finns där? Att han beter sig illa? Eller att du mår bra när du känner att du kan hjälpa honom om han mår dåligt?
I all välmening så tror jag du behöver jobba med den sidan. Jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det du skriver här får mig att tänka att det finns risk att du hamnar i dåliga relationer.
Jag vet inte jag kanske vill vara den snälla tjejen som hjälper han och accepterar han som han är. Jag försöker se nåt bra hos allw människor och tycker att alla förtjänar en andra chans. Jag har fått höra flera gånger att jag är omtänksam , har ett hjärta av guld , att jsg är snäll och han sa att han såg mig som en ängel som han alltid kommer tycka om fast han vet att jag har varit arg och ledsen på honom. Jag kanske är naiv och för snäll men om jag verkligen tycker om nån så skulle jag göra vad som helst för den personen det är bara så jag är som människa helt enkelt. Egentligen borde jag väl inte ge han flera chanser han fick ju redan en chans i augusti och sen en till chans i november men han kan få en absolut sista chans men sumpar han den också så är det tack och hej föralltid.

Det är därför du ska blocka och ta bort hans nummer, syns han inte så finns han inte.
Ja men han kan ju skaffa nya konton oxh nummer m.m om han nu verkligen vill hq kontakt med mig dessutom har vi några gemensamma vänner han kan kontakta om han vull veta saker om mig och han vet vart jag bor...

Spännande med män som bara pratar med en via chatt och inte ens ids träffas men det är väl på grund av alla svåra och komplicerade känslor han har för dig.

Vilka tjejer dejtar han under tiden? Eller är det bara de gånger han är singel som han skriver till dig som en snuttefilt? En han alltid kan vända sig till för lite bekräftelsebehov? Eller diskuterar ni även hans dejtande som han gör under tiden?

Konstigt nog har alla som jag känner som varit intresserade av någon tagit sig att umgås Fast det kanske bara gäller för de som inte är så spännande 🤔

Kanske det nej inte nu nej men skulle inte bli förvånad om han skickar meddelande om nån månad att han saknar mig när det skiter sig med nån annqn tjej som genomskådar han och hans problem och då vill han ha tröst hos mig för att han vet att jag alltid är snäll och bryr mig om honom...
Du är hans tröstpris, inget annat. Tycker du inte att du själv är värd mer än så?

Ja men han kan ju skaffa nya konton oxh nummer m.m om han nu verkligen vill hq kontakt med mig dessutom har vi några gemensamma vänner han kan kontakta om han vull veta saker om mig och han vet vart jag bor...
Spelar det någon roll? Skulle det hända får du väl bara skriva till honom att du inte vill ha kontakt alls. Du verkar ju ha bestämt dig för att det är dags att släppa honom, så gör då det.

Men då är det väl bara att skriva att du inte vill ha kontakt.
Har han hållit på så här flera ÅR lär han ju inte ändra sig. Hade han velat vara med dig på riktigt hade ju det skett.
Hur kan du vilja bli behandlad så här? Som något som bara duger som lite mellanspel på nätet när inget annat finns och du tror det ska bli mer. Jag skulle tycka att det vore förnedrande.

Jag vet inte jag kanske vill vara den snälla tjejen som hjälper han och accepterar han som han är. Jag försöker se nåt bra hos allw människor och tycker att alla förtjänar en andra chans. Jag har fått höra flera gånger att jag är omtänksam , har ett hjärta av guld , att jsg är snäll och han sa att han såg mig som en ängel som han alltid kommer tycka om fast han vet att jag har varit arg och ledsen på honom. Jag kanske är naiv och för snäll men om jag verkligen tycker om nån så skulle jag göra vad som helst för den personen det är bara så jag är som människa helt enkelt. Egentligen borde jag väl inte ge han flera chanser han fick ju redan en chans i augusti och sen en till chans i november men han kan få en absolut sista chans men sumpar han den också så är det tack och hej föralltid.
Vet du... jag känner igen mig så mycket i det. Jag ville också uppfattas som den som alltid var snäll och aldrig ställde krav. Och jag insåg att jag mådde bra av det på kort sikt- jag kände mig som en god människa. Men sen började jag fundera på varför det alltid var så viktigt för mig att uppfattas som god. Varför tyckte jag inte att jag dög om jag inte var godast i världen?
Men sen märkte jag att man också måste visa människor hur de ska behandla en. Tex det som du skriver om i tråden. Han kommer inte bara förändra sig och bete sig annorlunda. Varför skulle han det? Han får ju det som han vill. Du accepterar att han försvinner och kommer tillbaka som han vill.
Som jag ser det har du två val- antingen bryta eller fortsätta som det är. Jag tror inte han kommer förändras- det tycker jag att han har velat.

Spännande med män som bara pratar med en via chatt och inte ens ids träffas men det är väl på grund av alla svåra och komplicerade känslor han har för dig.

Vilka tjejer dejtar han under tiden? Eller är det bara de gånger han är singel som han skriver till dig som en snuttefilt? En han alltid kan vända sig till för lite bekräftelsebehov? Eller diskuterar ni även hans dejtande som han gör under tiden?

Konstigt nog har alla som jag känner som varit intresserade av någon tagit sig att umgås Fast det kanske bara gäller för de som inte är så spännande 🤔
Vet inte om han dejtar nån just nu tror inte det iaf men vi har ingen kontakt för tillfälligt. Vi pratade i november när han dejtade nån men enligt honom så var dom inte tillsammans.

Spelar det någon roll? Skulle det hända får du väl bara skriva till honom att du inte vill ha kontakt alls. Du verkar ju ha bestämt dig för att det är dags att släppa honom, så gör då det.
Ja men jag vill ju ha kontakt om han bättrar sig o h försöker förstå mig ibland också äe trött på att dwt hels tiden är jag som sks förstå honom och anpassa mig.

Känns väl kanske inte ens som att ts är ett tröstpris. Tänker att är man intresserad, då träffar man personen man är intresserad av? Typ. Han har ju, uppenbarligen, inga problem att träffa andra tjejer...
Nej men det är ju bara tillfälliga tjejer som hsn typ enbart ligger med.... och sen när dom har tröttnat på honom så träffar han nya tjejer

Just nu ja men man vet aldrig med honom vad han får för sig
Och vad skulle han få för sig?
Höra av sig via olika chattar eller efter så många år plötsligt bara dyka upp för att ses?

Du har varit där för honom.när han kännt för det men du har aldrig varit hans prio eller tyckt du varit tillräckligt intressant för något annat.

Dags att du släpper luftslottet du har om honom och går vidare. Ha lite självrespekt

Vet du... jag känner igen mig så mycket i det. Jag ville också uppfattas som den som alltid var snäll och aldrig ställde krav. Och jag insåg att jag mådde bra av det på kort sikt- jag kände mig som en god människa. Men sen började jag fundera på varför det alltid var så viktigt för mig att uppfattas som god. Varför tyckte jag inte att jag dög om jag inte var godast i världen?
Men sen märkte jag att man också måste visa människor hur de ska behandla en. Tex det som du skriver om i tråden. Han kommer inte bara förändra sig och bete sig annorlunda. Varför skulle han det? Han får ju det som han vill. Du accepterar att han försvinner och kommer tillbaka som han vill.
Som jag ser det har du två val- antingen bryta eller fortsätta som det är. Jag tror inte han kommer förändras- det tycker jag att han har velat.
Nej jag accepterar inte hans fram oxh tillbaka beteende längre vill han hs mig så får hsn visa det nu isåfall och då får vi satsa på riktigt eller så är adjöss.

Ja men jag vill ju ha kontakt om han bättrar sig o h försöker förstå mig ibland också äe trött på att dwt hels tiden är jag som sks förstå honom och anpassa mig.
Ni har inget förhållande, ni är inte vänner, ni är möjligtvis bekanta, varför skulle han bättra sig? Han har inte gjort något fel ju? Det är det du måste förstå, ert förhållande finns bara hos dig. För honom är du en bekant som är trevlig att prata med, få bekräftelse av och som alltid finns där när gan könner ett behov. Den enda som behöver bättra sig är du, du måste sätta grönser för dig själv och ditt mående.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• När berätta att jag vill separera?
  • Kollega som söker upp mig hela tiden
  • Högljudd i allmänna utrymmen
  • Hur skulle du reagera?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund