Lejonkungen med svenskt/engelskt tal, hjälp!

PetiteFrancaise

Trådstartare
Min syrra önskar sig Lejonkungen på dvd i julklapp, och hon vill att man ska kunna välja mellan både svenskt och engelskt tal. Jag har inte köpt en dvd på länge... Är det både svenskt och engelskt tal i den här filmen: https://cdon.se/film/lejonkungen-47971316
Under specifikation står det ju språk: engelska, men det står också ljud: swedish. Det borde väl betyda att båda språken finns, eller?🤔
 
Min syrra önskar sig Lejonkungen på dvd i julklapp, och hon vill att man ska kunna välja mellan både svenskt och engelskt tal. Jag har inte köpt en dvd på länge... Är det både svenskt och engelskt tal i den här filmen: https://cdon.se/film/lejonkungen-47971316
Under specifikation står det ju språk: engelska, men det står också ljud: swedish. Det borde väl betyda att båda språken finns, eller?🤔
Tänk på att det där är den nya Lejonkungen, så du vet om det och inte letar efter den gamla :D
Men de flesta barntillåtna filmer brukar finnas på svenska och engelska. Så skulle tro den har både ock.
 
Tänk på att det där är den nya Lejonkungen, så du vet om det och inte letar efter den gamla :D
Men de flesta barntillåtna filmer brukar finnas på svenska och engelska. Så skulle tro den har både ock.

Japp, det är den nya hon vill ha, den gamla har hon redan :D Jamen visst borde det väl finnas båda? Jag minns inte hur det brukar vara på dvd:er! :o
 
Så som det står på den hade faktiskt jag också varit tveksam. Jag hade velat att det stod engelska även under ljud.
Nu tolkar jag det som att det bara finns svenskt och finskt tal.
Men det kan ju också vara som de bara skrivit det konstigt med språk där.
 
Min syrra önskar sig Lejonkungen på dvd i julklapp, och hon vill att man ska kunna välja mellan både svenskt och engelskt tal. Jag har inte köpt en dvd på länge... Är det både svenskt och engelskt tal i den här filmen: https://cdon.se/film/lejonkungen-47971316
Under specifikation står det ju språk: engelska, men det står också ljud: swedish. Det borde väl betyda att båda språken finns, eller?🤔

Tolkar det där som att det är båda ljudspår. Med tanke på att du kan köpa samma DVD på andra nätbutiker där det uttryckligen står svenskt och engelskt tal (till exempel när jag tittade på discshop) så är det där sannolikt samma. Knappast så att de gjort flera olika DVD-varianter...
 
Jag köpte på ett annat ställe förra veckan. Den hade svenskt, finskt och engelskt ljud.
Det finns olika batcher på filmer. Så det är inte självklart att det är samma film på alla svenska handlare.
Lycka till!
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 129
Senast: alazzi
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 108
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 523
Senast: Imna
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 794
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp