Bukefalos 28 år!

Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bör tillägga att jag kollat ung en miljon gånger att nycklarna ligger i väskan. :angel:

Har också lite lätt ångest över att resa med xtrafik från Gävle idag på valborg :nailbiting:
 
Nu till dagens stora fråga ska jag elda eller började det nyss blåsa upp :meh:??

Suttit på kontoret och fått lite gjort. Med betoning på lite. Får sitta imorgon mer igen. Får myrror i kroppen om hela dagen ska spenderas på kontoret.
Så nu har jag ätit tomatsoppa (min favoritsoppa) och får nog gå till nästa plan.
Fortsätta med en hage eller ta ut två badkar eller både och. Häcken behöver omvårdnad. Den ser skum ut. Ta det värsta på den.
Trist att det var tvunget att börja blåsa nu :mad:
 
Rejält förkyld med feber idag. Det har varit på g några dagar. Men hoppades det skulle vända.
Ligger nedbäddad med elfilt och Vovvi. Måste få lite mer jobb gjort och ta in hästarna. Vill soooova!
Vovvi älskar när jag är sjuk. Då får hon mysa hela dagen.
 
Efter 15 minuter med taket på skåpet som vägrade samarbeta gick jag faktiskt över till mina grannar och bad om hjälp. Grannens vänner kom precis när vi var på g så jag och mamma kunde stå och kolla på medan de satte fast taket. Nu tänker jag inte flytta den möbeln mer. Nästan så jag faktiskt tänker bo kvar i all evighet för att skippa dunder vändan en gång till..haha.
 

Bifogade filer

  • 20180430_140027.jpg
    20180430_140027.jpg
    144,2 KB · Visningar: 34
I lördags blev det en heldag med min akvarieförening. Åkte till Örebro och storauktionen där. Gjorde några fynd- kampfisk honor, ancitrus albinos, black molly, räkor, mossor, spixi och ett räkkar
Lite arg blev jag över att inte de såg att man bjöd på vissa poster. Fast man viftade med ett anteckningsblock :devil::devil:
På vägen hem åt vi middag i Arboga. Kom hem först vid 23tiden... Då skulle jag koppa in alla fiskar
 
Lugnt med folk på jobbet idag, skönt! Nu är jag ute vid huset, men ser inte fram emot att tömma bilen på grejer, hela kroppen gör ont och särskilt händer och handleder sen allt dragandes utav de där jävla växterna... Funderar över morgondagen... NMR har fått tillstånd att marschera i stan :turd: :rage: och jag funderar på att för första gången i mitt liv på att ut och demonstrera mot dom... Maken är dock orolig, han vill inte att något ska hända, han har hört att dom är farliga så han vill helst att jag håller mig på avstånd.
 
Idag har jobbat som vanligt. De andra fick sluta efter en halv dag, men jag fick jobba mina 4 timmar. Vilket är orättvist!! Jag som jobbar 50% får aldrig gå tidigare...:devil::devil:
Och chefen var inte där- som vanligt...
När allt har lugnat ner sig, ska jag börja leta efter en annat jobb!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 541
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
250
Senast: manda
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Beta slagen mark
  • Måla på häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp