Lektips för 2,5-åring?

Sv: Lektips för 2,5-åring?

Lite OT men jag laste for manga ar sedan en post av dig att du gjorde just sa - startade leken och sedan drog dig ur osv - och bestamde mig for att gora likadant med mina barn, och det funkar verkligen jattebra! :bow:
Det kraver ju en del engagemang i borjan men det har man verkligen igen senare.

Ja, det är ju en klassiker, man börjar leken och visar hur man kan leka med grejorna, och sen tonar man ut sig själv.

Sen får man kanske också nånstans köpa att alla barn inte tycker alla lekar är kul. Även om man som vuxen är med och leker och visar hur man ska göra. Vissa saker nappar de på, andra inte.
 
Sv: Lektips för 2,5-åring?

Lite OT men jag laste for manga ar sedan en post av dig att du gjorde just sa - startade leken och sedan drog dig ur osv - och bestamde mig for att gora likadant med mina barn, och det funkar verkligen jattebra! :bow:
Det kraver ju en del engagemang i borjan men det har man verkligen igen senare.

Men så glad jag blir, vad snällt att du delade med dig om att det hjälpt dig!:love::)
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
677
Småbarn Vi ska åka till Stockholm i helgen med våra två 2,5-åringar. Vi kommer bo på hotell och tar gärna emot alla tips ni har om aktiviteter...
2
Svar
20
· Visningar
1 519
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 228
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp