Lemetex sadlar?

norpan85

Trådstartare
Nån som har nån adress till nån sida där dom säljer lemetex sadlar?? jag vill se de olika modellerna och va dom ligger på för pris!

Sv: Lemetex sadlar?

Ok tack! Har ridit i min tränares lemetex sadlar å dom är kanon, kanske inte jätte mjuka i sitsen men kanon att rida i! Lemetex.com har jag vart inne på men jag fatta inte så mkt va de stod :angel: Kunde ju vart på engelska tycker man!:smirk:

Måste bara tillägga att min förra ponny hade en brun hopp sadel med märket Lemetex, och den var superskön!! funderar starkt på att köpa en sån till min nya storhäst! :D

Jag har en Lemetex Cresta hoppsadel till salu om någon skulle vara intresserad? :)

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 953
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka