Bukefalos 28 år!

Letar efter min kvinna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men då måste jag gå ner i levnadsstandard. :cry:
Och så kommer jag inte att ha någon som lagar mat åt mig - är micropopcorn, lösgodis och rödvin en fullvärdig kost?
:idea: knivig fråga :D gott äre men nyttigt? :confused:
Mjao jo popcorn ska visst vara nyttigt och rödvin innehåller en massa antioxidanter - däremot så är en tredjedel av den förväntade kostcirkeln mindre nyttig skulle jag vilja påstå :p( smågodis) men gott äre iaf :D
 
Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons. Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat. Jag bor mellan Borås och Jönköping, men jag är för första gången beredd att följa mitt hjärta, så finns min kvinna någon annanstans är det ej något problem.

/John
Attans att du bor i fel del av Sverige :mad:
Annars hade du kunnat få data mig.
Jag dejtar numera bara män som gillar att laga mat åt mig och som har någon kunskap om enhörningar och drakar.
Annars får det vara.
 
Senast ändrad:
Att vistas på internetforum är lite som att gå på krogen. Om man kommer till ett nytt ställe kan det vara läge att känna av stämningen genom att kolla in andra sällskap eller mingla lite stillsamt. Om man i stället hoppar upp på ett bord och släpper en brakskit för att få uppmärksamhet och vara rolig(inte riktat mot TS) så får man räkna med risken att effekten inte blir den önskade. Lyckligtvis så kan man smita ut obemärkt och komma tillbaka någon annan dag - eller leta reda på något ställe där man trivs bättre. Det betyder inte att de andra närvarande - inte ens stammisarna! - bedrivit någon slags mobbing eller kommit med påhopp.

Är det just begreppen "mobbing" och "påhopp" du tycker är fel, eller ser du överhuvudtaget inte ett spår av problematik i trådens svar?
 
För att du tror att TS förstod men postade ändå, eller spelar det ingen roll för dig om TS förstod förväntningarna på vilka inlägg som postas här eller inte?

För att jag är övertygad om att TS inte brydde sig om att ens kolla de mest grundläggande reglerna för forumet eftersom han då fått reda på att annonser inte är tillåtna. Alternativet till att skriva roliga - och enligt mig helt harmlösa - inlägg hade varit att en eller ett par användare kort hade skrivit att han brutit mot en forumregel. Av vad jag sett i andra diskussionsgrupper händer det att sådant ses som otrevligt också men jag anser alltså inte att ett forum är som ett fikarum där man ska anstränga sig till det yttersta för att alla ska trivas oavsett.
 
För att du tror att TS förstod men postade ändå, eller spelar det ingen roll för dig om TS förstod förväntningarna på vilka inlägg som postas här eller inte?
Oavsett trams etc etc så tycker iaf JAG att flera har taggat / hänvisat till TS på ett sådant sätt att det mycket väl framkommit att det inte är illasinnat mot denna att "tramset" kommit.
Så jag kan tycka att TS själv kan orda om detta.
Han (torde det vara) har specificerat att det var seriöst menat som en kontaktannons - jag hoppas och tror att TS inte heller tagit illa upp? av det som skrivits här
Jag tolkade TS i dennes senaste inlägg att han fattat att detta borde vara inlagt som en annons och jag ser ingenstans att han tagit illa upp över trådens tramsande. Annars får TS komma in och skriva det och då kan vi ta diskussionen med den det berör :)
 
För att jag är övertygad om att TS inte brydde sig om att ens kolla de mest grundläggande reglerna för forumet eftersom han då fått reda på att annonser inte är tillåtna. Alternativet till att skriva roliga - och enligt mig helt harmlösa - inlägg hade varit att en eller ett par användare kort hade skrivit att han brutit mot en forumregel. Av vad jag sett i andra diskussionsgrupper händer det att sådant ses som otrevligt också men jag anser alltså inte att ett forum är som ett fikarum där man ska anstränga sig till det yttersta för att alla ska trivas oavsett.

Ok, intressant att förstå hur andra tänker med den senaste diskussionen om klimatet på forumet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 259
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
880
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 237
Senast: linnsan
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp